OT: Nylackad bil + kisse

Oja jag ville också se den Anne
Men va fin den blev! Oj OJ säg till gubben din den blev helläcker
Kan inte jag få bilden med Maskoten via mail?
Kram på er!
/ Carina

Men jösses vilket arbete han har lagt ner på den
Du glömde nämna att han har magic fingers! 
Fniss! Nu blev maken (Otto) mäkta mallig……
Tack!
Oj, vad fin, mannen blev riktigt imponerad, vilket arbete ni har lagt ner, snyggt
#4 Tackar så mycket.
Ska erkänna att den är ju fin men det finns skavanker i lacken som inte syns på bild, bilen är förlåtande vit.
Vi har ingen utställningsbil för vi gillar att köra den, mest mannen som kör för det är han som lagt ner allt jobb på den med god hjälp av våra katter….
Vilken kalasbil o givetvis vacker katt,jag undrar om jag få köpa den av dig.Lena
Hälsningar LENA
Snygg kärra :-) Ha en trevlig cruising sommar !
Tackar! 
#6 Ingen av dom är till salu, sorry ; ). Fniss!
# 7 Här ska cruisas i sommar vill jag lova, trots det hemska bensinpriset…. 
OOhhh, skitfin blev den ju !!!
har ni inte varit i Västerås nu i helgen då??
Snacka om att vi har tittat på fina bilar, och några precis likadana som vår egen, ja som den kommer att se ut när den blir klar. SÅ nästa år ska det iallafall cruisas, skit detsamma vad bensinen kostar 
Hälsar en trött Lotta P
#9 Nix vi har inte varit Västerås i helgen pga att maken ej har semester och att vi helt enkelt inte hade råd i år…. Hoppas på att vi ska komma i väg nästa år. Vi ska till Varberg och Emmaboda iallafall….
/Anne = )
Ja den blev kanon…tänk vad lite lack å massor av jobb kan göra !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Läcker bil! Jag gillar Mustang. Förstår att du är glad för din pärla. #10 Är det Power End of Summermeet du ska på i Emmaboda?
/Lotta
/Lotta
Ja, det lutar åt det hållet iallafall….. Ska du åxå dit?
/Anne = )

En sådan bil skulle jag vilja ha i födelsedagspresent av min sambo…hehehe Absolut en av mina favoritbilar
(Hoppas hon ser detta inlägg)
/Johan
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
Ha ha ha… Håll tummarna!
/Anne 
#13 Nej jag ska inte dit men jag har varit där många gånger tidigare.
#14 Nej Johan det blir ingen sån bil
åtminstone inte på ett bra tag 
/Lotta
/Lotta
#10 Hoppas ni kommer iväg nästa år. Då räknar även vi med att ha vår Cadillac klar för cruising:-)
Ses där om inte förr……….
Hälsar Lotta P

Jag vill ha en riktig raggarbil, jag blir så avis på era fina bilar :(( Minnena kommer till alla helger glidandes på Avenyn med brorsan och hans kompisar i tonåren. Jösses va kul vi hade
/ Carina
#17 Ja det må vi göra!
Har inte varit Västerås på ett par år så det är ju faktiskt dax igen!
/Anne = )
oh, underbar blev den :)
Mustager är alltid lika fina, vad är det förårsmodell o vilken modell o vilken motor har den? *mer än nyfiken* :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Tack tack! Det är en 66:a Ht, 289:a med manuell låda…….
/Anne