Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 606 ggr
yadhayezibas
0

Stressig tid

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!!

Jag har inte varit så aktiv här den senaste veckan. Har haft oerhört mkt att göra. Blandannat så hade vi en stor födelsedagsfest igår för min sambos föräldrar som båda fyller 60 i år. Det har varit väldigt mkt att planera o fixa till den. Men den blev en succe och jubilarerna var supernöjda!!  Och så har jag jobbat en himla massa oxå. Men nu har jag semester i 4 veckor! Underbart!! Här hemma växer de små bebisarna så man kan se det. Visar ett par bilder här på dom. Inga ögon ännu men det är på g. De är 1 vecka och 2 dagar idag.

Ha en fortsatt fin söndag!!

krasivis
0

Vilka små gulliga ena! De ser så runda o goa´ut!

nettan123
0

Grattis till bebbarna, visst är det spännande att följa utvecklingen som när de ska öppna ögon , storlek, öronsättning, pannorGlad o,s.v

yadhayezibas
0

Tack till båda! Ja det är superspännande! Och man vill ju att det ska bli bra helst Glad  Jag har höga förväntningar på lillan! Men jag tycker att det ser bra ut ännu så länge iallafall.Dock är hon jättesvår att fota. Jag tycker hon ser långnäst ut på bilderna. Fast det är hon inte IRL. Men jag tror att det blir bättre när hon öppnat sina små blå.Cool

manbukten
0

Supersöta vilken näsa? fniss

yadhayezibas
0

#4 hihi Kanske bara är jag som stirrar in mig på det..

Marita-L
0

Så gulliga dom är..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

mums

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

O guuud så söta,,,grattis till dom små bebbarna.

//Tessan

englagirl
0

Söta bebbar och hanen är fortfarande min favvo.

Ska bli kul att se utvecklingen på dom,jag tror honan kommer att dra upp näsan med tiden….eller om det bara är bilden som gör att hon ser långnäst ut …hmmmm

Ha det bäst

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Sidentassen
0

Dom är ljuvliga Pethra. Och även om lillan har lite näsa på fotona så tror jag också att bilden ljuger, ibland blir det så. Iaf så är det så lite att det kommer att rätta till sig såsmåningom. Killen är fortfarande min absoluta favvis, så jag kommer och hämtar när han är lev.klarOskyldig

KRAM Lotta P