silver

jag gör en paus i flyttandet och visar med stolthet upp min ixiDixi´s Dropdeadgorgeous per fs 22 62
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Min Wilma svartsköldpaddsilvertabby på 8 månader, inte vuxit i sin kropp riktigt ännu då..Nu är hon 2 år:)
Noah, blåsilvertigre

Ja det var många fina silver katter på SNRFs Silverspecial.Kul att höra domaren berätta.
Stolt ägare till tre La permer

Min Gloria

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
en liten Gulliver.

En liten Grynet…=)

Sååååå söta !!
Så många sötnosar…jag bara älskar silver

SILVER är en av mina absoluta favoritfärger!
Min första silverexot är EP S*Amors Troll POPEYE, alias Poppe!
Han var egentligen såld till en domare men hamnade till slut hos min väninna Maria Berglund som bara älskar honom…. och har ställt honom till DSM-titeln!
Visst var………

och är han dundersöt……..

det tycker i alla fall en partisk…..
Lisa L S*Amors Troll

Då måste jag ju bara visa upp lite missar…. Eftersom jag inte lärt mig att lägga in flera foton i samma inlaga, så blir det flera inlagor!
Först ut är EC & Int Pr S*Sequoyhas Fox-Tribe Kafka - svartsmoke hane.
Ni som var med på den tiden minns säkert hans enorma utstrålning på domarbordet. Har aldrig varit med om att så många bara har stannat upp och sett på en katt som man gjorde på honom när han stod på bordet. Han ägde rummet omkring sig som ingen annan. Bästa vuxna svartsmoke under ett antal år, ett stort antal BIS & BIM - för att inte tala om BIV (som var svåra att få då så få svartsmokar ställdes ut).
Den största katten var han dock hemma - en underbar pappa & styvpappa samt tvåbenspassare.

Som nr 2 kommer hans son Pr S*Tidlösa`s Acorus Kenzo - svartsmoke ut.
Lägg märke till hans päls - och betänkt att han fick gå ute! Han var ett enda stort muskelknippe med härlig lång och tjock päls. Hans ägare höll hans päls i ordning på allra bästa sätt med kamning flera gånger varje dag. Kenzo var en stor kille, som djursjukhuset fick plocka fram prylar gällande hund till - katternas prylar var för små.

Nr 4 får bli sockersöta Gr Int Ch Millicents Divine - svartsilverspotted exotic. En tös som kom till oss på ett mycket märkligt sätt och som vi lärde känna som en underbar familjemedlem. Hennes mor var en av de första 3 Bectonkatter som togs in till Sverige. Hon var en "stormamma" som tog hand om oss alla på bästa sätt - både två och 4 beningar.

underbart underbar..silver är så vackert

#25 Håller med - silver är underbart och speciellt!

Jättevackra katter ni visar upp!
Så här kommer min älskling i katthimlen, Sigge, som är på min Avatar och som är stamfar till min lilla uppfödning
CH PR S*Hassellidens Silver Grappolini - ns 22 62

Han är bara sååå snygg Bullan

Nina!
Sigge är ju bara så läcker!
Men jag skulle vilja att du visar fler av dina silverkatter!
Du har ju 2 killar som ligger mej så nära hjärtat INTE bara för att
min LillOlle är pappa utan för att de är sååå himla läckra!
Sen har du ju din söta hona också!
Räknas Smokar som silverkatter?
Jag har ju en läcker kille S'Optimal Prime´s Rufus som är svartsmoke som jag skickar en bild på!
Heléne Fahlgren

Klart smokar räknas som silvermissar bland silvertabbys, silverspotted osv! Jag var med i någon sån special för längesedan.
Annars så räknas chincilla, shaded osv till silverkatterna no 1. Det kan ju ha blivit ändring under de senaste åren - så jag räknar med att någon snäll människa rättar mig om jag har fel….
ja då bidrar jag med en till då..=)) Glorias, Gullivers och Grynets mamma 
Chimel`s Felicity min älskling..

Hej!
Ett lite bidrag från mig, Tequila
,

Ett av Tequilas bebis, nu tre veckor.
Yamani
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=nettan123&&BinaryId=df780f00-dba4-4666-971c-71e1cd63ccca', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))

IC Con Brios Silver William , 3 månader
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=nettan123&&BinaryId=ab763823-bc09-4ab2-af83-d776596c122c', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Enrico…

El Cid

en silver hög

men!! jag vill ju oxå var med här JUUUU
här kommer min Angel då
en svartsköldpaddsilvertabby o vit harlekin exo

wowwwww…där är hon ju min Ängel… fast Annki du får sluta bada henne i vit målar färg