Perser iFokus

Perser

Etikett19-änglar
Läst 1639 ggr
Naquita
0

Julius har somnat in.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**

Julius har iförmiddags somnat in hos veterinären.  Jag icken akuttid imorse, efter att han varit dålig en längre tid. Nu orkade jag inte se honom lida mer. Jag har inte gått ut med vad som felat honom innan, ag har inte orkat.

Det visade sig att levern var skadad, han hade en medfödd(?) fraktur på bäckenet, därför han aldrig kunnat hålla sig(han har bajsat och kissat på sig sedan han började försöka själv).  Han har inte lekt, inte hittat till varken låda lr matskål själv(för ont för att gå förstår jag såhär i efterhand)  maten har runnit ur honom.

Han har varit annorlunda länge, och sedan jag åkte in med honom för 2 veckor sedan mitt i natten(hitteade honom mitt på golvet, jättedålig) har allt gått utför.

Idag gjordes alla prover de kunde göra, och som sagt. Hans lever var för skadad, han hade en fraktur på bäckenet som ifs hade läkt av sig själv, men inte när levern var som den var, nu fick jag varet på varför han inte kunnat hålla sig. p.g.a levern har han haft störtdiarre sedan liten som p.g.a bäckenet runnit rakt igenom:(

Nu orkade jag inte se honom lida mer, nu sover han gott utan krämper och smärtaGråter

Mammas lille köttbulle, du har det mycket bättre nu.

**

deroba
0

Men Emma vad lessen jag blir för din skull, det är ju så jobbigt när man kämpar in i det sista för att allt ska bli bra med dom små, när du dessutom har haft honom hos dig så pass länge så hinner man ju fästa sig otroligt mycket vid dom små liven. Men du har varit stark och tagit rätt beslut även om det har varit jobbigt så slipper Julius lida. En stor varm kram till dig Emma.

Tidlosa
0

Jag blir förstummad! Ord käns fattiga  - du har gett honom det bästa vi som är ägda av djuren kan ge i utbyte mot all kärlek. Att få slippa smärta. Nu skuttar han runt vid regnbågsbron i yster lek.

Många Varma Kramar

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch, vad jobbigt……..

Marita-L
0

Gråter

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

Åh så tråkigt för dig Emma, massor av tröstkramar till dig!

Tänder ett litet ljus för din lille Julius.

/Lotta

/Lotta

Dockan
0

Åh Emma vad jag tycker synd om dig o tänker pådig.Kram Lena

Hälsningar LENAGlad

krasivis
0

Men, Emma då!!! Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag blev alldeles förstummad jag med. Stackars lille Julius och stackars dig!! Nu behöver Julius inte ha ont i alla fall!

Omkramar från Bettan

Amorstroll
0

OHHHH Emma!

Vad ledsamt….. jag har följt denna sötnos eftersom han varit en sådan hjärteknipare.

Många tröstkramar till dig

från Lisa L S*Amors Troll

manbukten
0

Jättetråkigt att höra, men han har det bässt nu. Vilket lidrar smärtan av saknad

Tröstisar

Kittentotts
0

Åh Emma!

Ja du vet jag hade detta jobbiga för 1 vecka sedan

Jag förstår du är ledsen, det gör så ont, men nu sover han gott fr allt ont han troligen haft

Kram!

/ Carina

miascharming
0

Nämen så ledsamt,Gråter

Hur som helst så har din kissunge det 100% bra nu.

Tröstkramar Mia

[Guardians]
0

Lille gubben, nu har han det bra och smärtfritt iallafall.

Sidentassen
0

Gråter Men så fruktansvärt tråkigt, lilla Julius som du var så lycklig över. Men han var ju inte frisk alls, och man ska inte låta dom lida. Det var ett mycket riktigt beslut. Och för dig får livet gå vidare. Detta är den jävulska baksidan av att vara uppfödare. Man måste ta ledsamma beslut ibland, men man gör det ju för djuren.

Ha det gott, snart är det sol i ditt hjärta igenGlad

Kram på dig önskar Lotta

Elisabet-E
0

Så tragiskt att du förlorat lilla Julius. Lider verkligen med dig :-(

http://perser.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=f2bafeb1-eb2f-4c8d-9b37-65734f34e12e&Filename=angel-11.jpg

kalltorpets
0

Så tragiskt…..

Många tröstkramarGråter

Lena

MonicaLagerquist
0

Beklagar soreg.Det är alltid lika jobbigt.

Stolt ägare till tre La permer

Bullan
0

NäääGråter FY så orättvist att ett liv kan vara så kortLedsen Men du tog helt rätt beslut…fanns ju inget alternativ hära.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

maggan47
0

kram  till dig Emma, förstår att det är oerhört tungt just nu Maggan47

Lovebuffen
0

Lider uppriktigt med dig i din sorg!!! Gråter

Skickar massor med TRÖSTKRAMAR OCH STYRKEKRAMAR till dig!!!

Tessan73
0

Massor med tröst och styrkekramar till dig,,,,men du gjorde helt rätt.

//Tessan

monica75
0

tröstkramar från mig med…Gråter

miapia
0

momors lilla kille snyft

fick ett tidigt sms av dig emma och jag märkte på dig  att du mådde dåligt stackaren men du får tänka han har det bättre nu emma lilla och inte så ha ont mera

jag lider med dig skall du veta och jag känner sorg i mitt hjärta skall du veta mormors lilla kille snyft..

isnornin
0

Så tragiskt!!! Vi beklagar sorgen

Styrke kramar från Izabella och matte

MVH Isnornin

Annkis54
0

Åh så hemskt
men vad skulle du göra…du har gjort allt du kan
nu har han det bäst

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se