Godmorgon lördag
Godmorgon från ett underbart varmt och soligt Trelleborg. Jippie nu börjar semestern, jag är ledig i fyra veckor. Det ska bli jätteskönt, batterierna behöver laddas upp.
Om två veckor väntar vi bebisar mellan Joyze och Nizze, det är första gången för henne.
Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ha ha nu hann du före :-)
Här är också otroligt varmt och solen steker. Katterna ligger ute i den skuggiga rastgården och sover, kvar här inne är bara alla katthåren!
Ägnat morgonen åt att städa bort alla kastruller vi hade som inte funkar på en induktionshäll. Var och shoppade nya kastruller igår.
Tänker inte göra ett skit idag, bara finnas och vara människa :-))

god morgon från ett hyfsat soligt Gävle. Just nu skiner solen men molnen lurar på himlen. Idag ska jag hitta på nåt skoj med mina barn. Vi har ännu inte bestämt oss för vad, men gissar att om solen håller i sig blir det nog bad.
Semester,, guu va skönt, själv jobbar jag i en vecka till.
Ha en underbar dag! //Monica

Grattis till semestern och lycka till med kommande bebbar härlig mage
Godmorgon från ett även här soligt Helsingborg.
Började min semester i Torsdags i strålande sol och en fantastisk Leonad Cohen konsert på kvällen.
Hoppas du får en underbar semester och lycka till med blivande bebbar.
//Bodil
Godmorgon alla glada mäniskor. här kommer några rader från ett regnigt Ramnäs.
I dag är jag helt dööööd. Vi var i Västerås igår och gick på Johannisbergs flygplats där det var marknad för USA-bilar. Flera hundra marknaadsstånd med hur mycket prylar och bildelar som helst, gissa om jag var less after att ha gått omkring där i 4 timmar ?
Sedan åkte vi in till sjöhagsvägen som går nere vid vattnet och där tittade vi på Finbilscruisingen. OJ oj oj vilka snygga bilar. 200 stycker var det i en speciell cruising, det var så man ösnkade vraket härhemma dit pepparn växer och att et istället stod en färdig bil här.
Den här lördagen ska jag ägna åt mina katter och mina blommor, helt och hållet, ingenting kan få mig att ändra det.
#0 Det blir nog ett gäng fina bebiar där ska du se…….
#1 Ooh har du köpt en induktionsspis, inte dåligt alls. Dyra kastruller och grytor, men det är ju en investering för livet.
HOppas ni får en fin semester ni som börjat med den. Själv får jag ju ingen seester. Har efterlyst det där som kallas semesterlön också, men det kommer inte heller
Så är livet när man är sjuk pensionär
Ha en skön dag allihop
Hälsar Lotta P
#0 Cajza. Vad roligt att ni väntar bebisar snart! Lycka till med dem!!! Kram Bettan. (Jag tänkte skriva i går men glömde bort det ett tag!) Vet att det är i lördagstråden jag skriver nu.