Gruvligt dålia bilder

Söta ser dom ut att vara i alla fall :-) GRATTIS igen !
Du ska nog försöka ta bilden på lite längre avstånd. Om du tittar på bilderna så har du skärpan i bakgrunden istället för på objekten (kattungarna) Prova med det så ska du se att det blir skillnad :-) Bara ett litet tips.
/Sussi

*asg* håller med dig….. GRUVLIGT DÅLIGA BILDER :-)
Jag ser INGENTING….kan vara min dåliga syn oxå förstås :-)
Jag får nog ta mina kameror och komma på ett besök till Stjärnhov ser det ut som :-)))))
Undar vad du har för kamera Mona? Kan du inte ta bilderna längre ifrån?
Skitsamma….dom är säkert jättesöta och jag önskar dig all lycka till med femlingarna.
Vi hörs imorgon
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

# Instämmer också * ASG*
GRUVLIGT DÅLIGA BILDER
Jag har så dålig syn..att jag inte ser så mycket, dock har du en fin lila filt & en fin blå canvas bur som kattungarna ligger i.
JAAA Lena..ta en sväng till Stjärnhov….så vi får SE dom små liven * LOL*
Mona…din kamera börjar känna sig rosslig, förkyld &" febrig "
Nä…det är säkert bara ljussättningen 
Lycka till med dom små
// Mia
// Mia

Hihih ja Lena skulle behövas en annan kamera du är så välkommen. Bilderna är taget på långt håll och klippta. Längst in i buren där funkar det med blixt. men att få se hur det ser ut då. Nä där blir bara en liten klump av bebbarna hrmm kodak easy share c330 Vilket innebär allt utom easy. asg Femlingarna mår som de ska i alla fall tack så mycket.
Ja Mia den har flunsan och ljussättning 3 år och alltså pensionär Ni skulle se bilderna när jag tog upp dem hahah snyft
Tack för era lyckönskningar
Ja lite suddiga bilder är det..lite svårt att se men de är säkert jätte söta..Grattis till dom !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Sussi och Marita kram på er kämpar vidare med min låda något kort skall väl lyckas med, om inte annat rent olycksfall fniss

GRATTIS till bäbisarna!!

Stort grattis till bebbarna,,,,,dom är garanterat helt ljuvligt söta
//Tessan

Tack ja smått är jättegott. Men det vore ju roligt att visa dem också

#12 okey så sant man kan inte vara bäst på allt och hellt klart inte med dålig utrustning. dessutom är det absolut svåraste att fotta svarta katter Ocj jag har nu fem mörka