Bäbisar!
kom hem från jobbet idag och fann 2 små bäbisar hemma! jag hade missberäknat totalt! fast det var ju inte så lätt första gången…mamma katt var lika förvånad som jag men hon har klarat det galant! de ligger i sin korg och myser nu! vart en rödmaskad och antagligen en svartsköldpadd!

Grattis till bebisarna, vilken tur att hon klarade av det själv // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Grattis !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis!
Himla tur hon klarade det själv
/ Carina
Grattis :-) Så det kan gå !
GRATTIS.
Det var ju en himla tur att du har en sådan duktig hona. Kan ju råda dig att ha bättre koll så du räknar rätt nästa gång 
Lycka till med de små
Hälsar Lotta P
När var det beräknat då? eller kom hon dessutom mycket förtidigt? Vem är pappa till dina små?
Grattis till småttingarna. En mycket duktig hona har du också som klarade av allt själv, inte alltis så lätt för en förstagångs hona.
/Lotta
/Lotta
GRATTIS till bebbarna! Grattis till mamma katt som klarade av alltihop själv. /Elisabet

Grattis!

ja jag har ju aldrig vart med om graviditet förr men märkte att min hona hade rosa tuttar och hörde att om de är så har de kanske gått 3 veckor sedan hon blev parad så jag räknade ut att de skulle komma i slutet av vecka 29. men så var inte fallet… vart himla glad att hon klarade det själv.
nu ligger de här hemma och myser med mamma.
mamma och pappa finns det bilder på min sida.