Godmorgon 4 Juli
Godmorgon allesammans.
Solen skiner från en klarblå himmel och det ser ut som om sommaren har kommit tillbaka :-)
Idag är det dagen D…..Jag ska flytta in i min nya lägenhet på eftermiddagen :-)))))
Snickaren är där nu och håller på med det sista i köket…..alla skåpluckor ska bytas ut. Sen ska städet dit en sväng till och ta reda på det sista i köket sen börjar Amadeus och jag att springa med grejer.
Sanna, en av mina kompisar kommer och hjälper mig att bygga ihop alla nya klätterträd jag köpte på ebay för ett tag sedan.Dom har legat i kartongen och väntat på detta tillfälle och det ska bli så kul att få sätta upp alldeles nya träd i alla rum.
Jag hann med att bada 9 katter igår så jag kanske tar några till ikväll då vi burit färdigt. Jag har ju 3 st 7 veckors kattungar som behöver sitt bad och några vuxna kvar.
Ha en underbar fortsättning på fredagen och jag önskar er alla en trevlig helg.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon lycka till idag. Vi hörs ta det varligt det finns fler dagar på året. med virus i kroppen dess utom
Lena vännen vad du sliter, inte undra på att du inte blir fri från din virusinfektion som du håller på. Men jag förstår dig också, det är ju så roligt när man får flytta och när det är nyrenoverat så är det ju ännu roligare. Men jösses amalia, bada 9 stycken, det var 15 år sedan jag orkade med det å en dag, du måste vara helt slut.
Så snällt av Sanna att komma och hjälpa dig med klösen, bara det är ju jobb som heter duga.
Lycka till nu med ALLT, och snälla du, försök att ta igen dig emellanåt
Hälsar Lotta P

God Middag!
Jösses Lena va du kämpar.
Här har vi varit på ikea och inhandlat helt nytt t vårt vardagsrum, soffor, vitrinskåp,tv bänk mmm, så kul få nytt
Nu har jag sagt hejdå t min make som åkt iväg för hämta vår nya Hårboll :)) så spänt se hur de andra tycker om en ny i huset
Ha en fortsatt Trevlig kväll på er allihop!
/ Carina