Godmorgon torsdag och POWER MEET !!
Godmorgon på er alla forumkamrater.
Idag har vi ännu en varm, solig men lite blåsig dag. Det ä så härligt nu, allt blommar så fint, ja plantorna jag satte tidigare i sommar som var ynkligt små trängs om platsen nu faktiskt, det är märkligt vad det kan växa fort.
I går hade jag full huggning här, jag städade, badade katter, tvättade MASSOR, så idag kan jag knappt röra mig. Ja det är även efterdyningarna från tisdagens jobbiga rakningar också förståss.
Nu vid 11 snåret kommer Dante och Doris hit. Två katter jag sålt till en jätte trevlig familj som jag är kattvakt åt när dom åker på semester. Efter det ska vi åka in till Västerå för Hasse ska på bildelsmarknaden och leta delar till vår Caddilac. sedan är det finbilscruising klockan 17, det ska visst vara ca 200 finfina amerikanare som ska cruisa. Jag ska ta med kameran så kanske ni får ett smakprov på vad vi fick njuta av. Ja, som ni ser så blir det en trevlig dag men det kan behöva efter en hektisk vecka faktiskt.
Hoppas att ni alla får en fin fredag med massor av sol och annat. Jag hoppas alla ni som har bebisar får njuta av dom och att dom alla mår bra också.
Ha det fint
hälsar Lotta P

Godmorgon Lotta, trött idag?