Två veckor kvar
Oj, nu går tiden långsamt, två veckor kvar tills jag flyger upp till norr för att få se vår nya lilla kattunge Penny live, som jag längtar. Idag har jag köpt en ny transportbur bara pga flygets bestämmelser, är väldigt glad att det är en 12 veckors unge då måtten är väldigt små då man vill ha katten med sej i kabinen vilket jag ska ha, måtten på buren får max vara 40*25*23 cm och får inte ha metallgaller så det blev en liten mjukbur som de godkände. Denna bur lär man ju inte använda nån mer gång. Nu räknar jag iallafall ner dagarna och börjar få fram kattungeleksakerna, fattar ni va lycklig jag är?

Så kuuul…du kommer inte ångra dej
Helenes katter är jättemysiga
Jag har också en sådan burväska, den fungerade jättebra i flygplanet, och den är lätt och smidig att bära även en vuxen katt i, då den har en axelrem!

Hej Annica!
Oj vad kul att sälja till dej!
Det känns att Penny får det bra!
Jag förstår du längtar!
Penny är så himla läcker tjej!
Hon och hennes mamma hänger alltid ihop!
På kvällen när de är instängda så står Agnes och sliter i gallret så att hon och Penny kan rymma ut till vardagsrummet.
Då hoppar de upp i soffan och vill mysa!
De andra stannar snällt inne!
Ska be Hanna fota lite så du får se henne!
Då ses vi snart då!
Heléne Fahlgren
#1, känns helt rätt även om omgivningen tycker man är lite crazy som ska åka så långt :-)
Såå söt hon är. Kul att hon är med och hittar på hyss, kanske vår Samuel får hjälp att korva ihop mattorna, han är så kul med detta och det är som om han väntar på att vi ska se vad han gjort och berömma honom *ss*
Ser fram emot ännu mer kort då :-)

Vilken resa du ska få för hämta din nya familjemedlem:)
Ja jag ha också flugit så med väskan mellan benen i flyplan
/ Carina
Åhh vad kul det låter Annica !!! Jag är jätte avensjuk..fniss.. jag vill också åka långt för att hämta hem sötnosar..
det är ju helt underbart mysigt.
Underbart söt liten docka…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Du ska se att dagarna kommer att gå jättefort och vips så står du där på flygplatsen med buren i handen
Jag förstår att det är spännande och att du längtar, vem hade inte gjort det.
Jättegrattis till din nya misse iallafall
Hälsar Lotta P
Tack alla, 13 dagar kvar.
#4, vilken underbar bild på Penny.
#6, du kan ju hänga på uppåt *ss*

Grattis till ditt nytilskott, ja man kan åka hur långt som helst när man hittat en misse som bara stjäl ens hjärta. All lycka med den sötnosen.
//Tessan
Lycka till med din nya söta lilla misse! Jag förstår att du längtar efter henne så söt som hon är, längtar man kan man åka långt för en katts skull! Lycka till nu med den lilla sötnosen!

Jättesöt liten tjej ! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Lycka till!
Lena W
Betty Back`s Exotics