Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1128 ggr
Tidlosa
0

Kattvåldtäkt?

Jag fick en mycket intressant fråga av en väninna idag, som ringde mig:

Kan katthonor bli våldtagna av katthanar?

Ni, som är kloka och erfarna inom kattvärlden - vad svarar jag?

Millan1971
0

Måste säga ja tyvärr…min hane höll på med det hela tiden med min stackars arwen o då bajsade hon på golvet…men om det är ren våldtäckt vet jag ej….

Marita-L
0

hahaha här är det lite tokigt iallafall… min ena hane han är lite över sexuell så jag får nog säga ja på din fråga.. men just nu våldtar han kudden…hahahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

miascharming
0

Ja det kan hända.

Vanligare bland ute/ vildakttaer.

// Mia

Kittentotts
0

mmm det förekommer, har haft en, men han blev inte långvarigt fertil, skrämde slag på unghonorna

/ Carina

Kronängens
0

Hmm, intressant. Om en hane nu våldtar en hona, kan det bli kattungar då, fastän hon inte löper?

Kittentotts
0

#5 Nä honan får ju löpa först, men det är ju ingen rolig sak för tjejerna få utstå en översexuell kille i huset som står bakom knutarna och flyger på i ett.

/ Carina

Tidlosa
0

Jag ska försöka hålla mig lite allvarlig i det hela - har ju viss förmåga att skojja till sånt som faktiskt kan vara allvarligt…

Tack snälla ni som komit med synpunkter!

Alltså, om hanen verkligen ska tränga in i honan, så att det blir regelrätt penetrering, måste han dels ha ett fint nackbett, honan ligga på mage SAMT föra undan sin svans.

Eller tänker jag helt fel?

Hanar som är översexuella finns det nog inom alla raser - men från det till att de regelrätt våldtar den egna rasens honor eller närliggande rasers honor - människan är en art, har hört om ett par till raser där forskarna är eninga i våldtäkt. Våldtäkt är ren penetrering - annat räknas sväl om sexuellt ofredande? *fnular vidare*

Millan1971
0

ja jag har då inte hunnit kolla direkt om det blev regelrätt penetrering men honan skrek o bajsade på golvet och sedan spöade hanen…men att det ska bli ungar måste ju honan löpa….

Marita-L
0

#7 nhä sådant har inte hänt här.. har inte varit med om det heller någongång…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Ingen trevligt iallafall Marita

Tänk ha en översexuell kille springandes efter en hela dagarnaFörvånad / Carina

blackangel
0

Hmm kanner igen det dar, haha da systers Ronja var har;)

Cybercat
0

Hmmm… jag känner mig rätt säker på att jag läst någonstans att en hona kan bli dräktig oavsett om hon löper eller inte - eftersom kattens ägglossning utlöses av just penetrationen - inte löpet. Vad löpet gör är att honan blir villig, men fertil är hon hela tiden och en tillräckligt duktig, eller tursam, hane som kommer åt trots att hon inte drar undan svansen kan alltså bli pappa ändå. Skönt är det ju inte för honan oavsett - även en parning vid löp tycker jag har klara våldtäktsdrag ;)

Jag skall leta upp vart jag har den här informationen ifrån - så länge får detta bara ses som ett allmänt inlägg som kan vara sant eller inte :) Själv har jag då aldrig varit med om en katt som blivit dräktig utan att löpa =)

deroba
0

Måste nog hålla med Emma där, har för mig att vid penetrationen så när hane drar sig ur så fälls ju hullingarna ut och det stimulerar ju till honans ägglossning som sätts igång även om hon inte är i löp.