Julius nybadad:)
Min lille Köttbulle badade för första gången idag, här är resultatet på sötnosen:
Ett litet smakprov:
Han är underbart söt! Han tittar så fint med sina stora ögon!! Vad tyckte han om badet? Kram från Bettan.
Så underbart söt!! Vilken härlig blick =)

Han är jättesöt din lille Julius. Jag var inne och kikade i din blogg, så trevligt att se honom under och efter badet. Gillade han att bada? Lycka till med honom. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
vilken liten köttbulle han är, var inne på din blogg och kollade också, Maggan47
Hihi ja meningen var ju att ni skulle titta på bloggen då alla bilder ligger där;)
Han tyckte det var OK. inga protester och inga skrik. Satt lugnt o duktigt o lät mig badda honom:) Får hoppas han fortsätter vara såhär duktig i vuxen ålder med;P
Men hörrni, ser han inte mönstrad ut i pannan nu?
Nämen gud så söt och vilken rolig blogg
Vilken gullig pappa som är så beskyddande och delaktig

#6 Nä han ser inte mönstrad ut i mitt tycke:) Jag badade ju min Vanilla som är Creme flera ggr innan utställningen, hon fick mer o mer markeringar(spökmarkeringar) fick sen höra detta kan hända då de är bra badade, men jag vet inte så mkt mer om detta
Han är LJUVLIG!
/ Carina
#8 ah okej jo för detta syns inte sen när han e lite "lortig" utan mer när han e badad o i ljus osv..men han hade ju mtk mer spökmarkeringar som liten så de e nog de då:)

Vilken gullig uppsyn han har 
// Mia
// Mia
Oh så stor söt och fiinig han är lilla snuttgubben. Jag tycker det var nyss han föddes……
Hälsar Lotta P
Liten sötnos
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

det här kortet är ju bara såååå fint
han artar sig väldigt bra tycker jag
#13 Tack annkis, ja det kortet är lite utav en favorit här med:) Tycker också han går åt rätt håll, får hoppas det fortsätter så..*L*

**fnissar** Vilkan kulig blogg! Å du - sötig missemånsekisse! Gillar hans vackra ögon! Ja - hela uppenbarelsen gillar jag - han ger intryck av att vara en typisk Julle! 
(Min tösabits bästa kompis hemma heter Juliuis kallad Julle, han ser ungefär likadan ut efter ett kallt bad i sjön)

Åååååh vilken liten ljuvlig goding! Han är helt UNDERBAR!!!! *kär*
Haha Julle tackar för alla kommentarer;)