Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 1613 ggr
frukove
2008-07-01 11:37
0

Amors Troll...

Lisa är okontaktbar via mail! 

Måste bara meddela att Gun-Lis Lehtonen är drabbad av åskan så hon har ingen internet kontakt hemma!

Om nån är intresserad av nån av hennes söta kissar hon har till salu, Ring henne !!!

Fredag trodde hon att hon skulle ha sitt nya modem.

Heléne Fahlgren som pratade med henne igår och fick beskedet att internet inte funkar!

Amorstroll
2008-07-01 19:26
0

Hej igen!

Igår satt jag en liten stund på biblioteket och försökte få in följande på listan……

Hejsan!  

Sitter en kort stund på biblioteket, har ju smått därhemma…..  

I fredags drabbades vi av ett fruktansvärt oväder, stora hagel som täckte hela marken vid lunchtiden. En timme senare var det mörkt ute men för övrigt var det lugn, inget regn.

Jag satt vid datorn vid mitt stora vardagsrumsfönster. När plötsligt åskan slog ner i en jättestor björk ca 15 meter rakt framför mitt fönster. Ni må tro jag blev RÄDD!! Vilken sken och vilken öronbedövande smäll. Björken klövs mittitu och kapades ca 5 meter från marken. Till råga på allt föll den rakt mot mitt hus men som tur var missade den mitt fönster med ca 1 meter. Grenarna slog dock sönder min fina blomlåda, men fönstret höll.

Ni må tro att jag var chockad. Jag hade ju faktisk kunnat dö! TV'n som stod på slocknade det gjorde också datorn. Så nu är jag utan det mesta. Som ni förstår kommer jag inte att ha möjlighet att vara aktiv på några listor eller svara på några mail…..

Hela området där jag bor är drabbat, nästan inga har en fungerade TV, dator eller telefon…….   Typiskt nu när jag har Kattungar Till Salu och borde svara på en massa förfrågningar…… Sorry!

Vill ni ha tag på mig RING, hellst sen eftermiddag och fram till midnatt…..!!  

Kram Lisa L S*Amors Troll Perser & exoter http://www.amorstroll.com

026 - 76999 (fungerar faktiskt)

0709 - 646333

JIIIPPI! ALLT fungerar IGEN! Efter 5 dagar utan det mesta är ALLT IGÅNG IGEN!!

Kram Lisa L S*Amors Troll

[Guardians]
2008-07-01 20:15
0

Välkommen tillbaka till en annan del av livet :-)

Bullan
2008-07-01 20:25
0

hehe…visst är det otroligt vad "handikappad" man är numera utan internetuppkoppling!!! Det blir man varse då man blir utanHemlis

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*