Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 792 ggr
SussiF
0

Minxen, min nya katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, han blir kallad Minxen här hemma. Han är ganska pratig och har till och med varit med och lekt lite idag. Jag har försökt ta lite kort men han är fortfarande blyg så jag har bara fått till ett skapligt. Jag har inte förstora ögonen, bara försökt få bort blänket……

Han ser nästan ut som ett spökdjur :-) Men söt är han.

/Sussi

Bullan
0

Grattis till en jättefin silverkisseSkrattande hehe…ja ögonen ser litet "spökiga" ut ;)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Ja det va ögon:)) Men söt kille

/ Carina

SussiF
0

Tackar så mycket

SussiF
0

Så här ser föräldrarna ut

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=156f5e5c-aea6-4843-8d3d-cce724464130&Filename=Qaterini 5.JPG)

heliotropes
0

En stilig killeKyss lik sin mamma tror jagCool

Eva // medarbetare på Perser

SussiF
0

#5 Du är välkommen att komma och klämma och känna om du vill :-) Kaffe finns alltid !

Sidentassen
0

Ja TACK för kaffet Sussi:-) Det är som vanligt lika trevligt att komma och hälsa på dig. Prinsessan tror jag hör allt, men se jag har hittat dövörat, ska se om jag kan hitta något åt dig också på någon loppisPenga mun

Jag ska strax sätta igång och gå igenom bilderna, om inget oföritsett inträffar, ser nämligen någon på bron ute………..ooops, kaffefrämmande här, ja då får jag ta fotona senare ikväll eller imorgon.

Vi höres

Lotta P

SussiF
0

Tack för bilden av Minx, Lotta. Så här blev den efter lite bearbetning.

/Sussi

Bullan
0

Superfin silverkisse…verkar vara jätteren i silvretSkrattande Fina ögon och ögonfärg.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Tessan73
0

Grattis till en underbart fin silverkisse. All lycka med honom.

//Tessan

Tidlosa
0

Vilken tjusing!!! Jag bara gillar det där nattdjursutomjoringsuttrycket! Vilka ögon!!! De drunknar man i? Hmnnn När du bjussar över på fika, ingår flytväst då????

GRATTIS till en stilig karl!

SussiF
0

Tackar för gratulationerna! Vad kul att ni tycker om honom. Ja, han är väldigt ren i silvret, nästan vit.

#11 Jag kanske kan hitta en livboj i alla fall *asg*