Lizzys bebbar 5½v
Hej på er.
Måste bara få vissa upp Lizzys bebbar som nu hunnit bli 5½v gamla. Ett par riktiga tjockisar som bara älskar mat. Dom far nu runt i hela lägenheten,,,ingenting är farligt, och klätterställningarna börjar bli sååå roliga, så nu får man passa så dom inte klättrar för högt, är ju livrädd att dom ska ramla ner och göra sig illa. Busigast och störst i kullen är honan Ophelia,,,tror att honär lika stor som alla andra katerna här hemma
.
ha det gott allesammans.
Här kommer lite bilder på dom. Först ut är Persian Dream´s Ophelia Stripe

Vilka härliga ungar, paddan är så läcker med mycket färg.
Jag är så svag för vitfläck.
// Rosie

Åh va söta!
Roy blev min favorit:)
/ Carina
Jättesöta! Paddan har ju urgullig teckning!! :)
Supersöta alla tre!Olympic blev min favvis!
Försök fota längre ifrån så du slipper få suddiga bilder. Sen kan du bara klippa ut dom och förminska så blir det kalas tror jag.

tack snälla ni för era underbara ord om mina små bebbar.
#10 Ja jag vet, men min digitalkamera är inte sprillans ny och den lever ett helt eget liv när den vill
. JAG VILL HA EN NY KAMERA :)

Ohh vilka stjärnor…måste säja jag har en favorit och det är paddan…!!! Ska bli kul att se alla dina kissar live och dig såklart!!!
Kramisar…;)

#13 jaaaa dom bor ju kvar när du kommer,,,ska verkligen bli kul att träffas :)
Många kramar
Vilka härliga fluffbollar !!
härliga katter Tessan
du har alltid så goa pälsar på dina
ska bli så kul att få en katt från dig i framtiden
Wow vad fina dom är..super Grattis Tessan !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till snyggingar

Tack snälla ni,,,och nu är dom ju i absolut den goaste åldern,,,så mysiga när dom springr runt här.

Guud så söta dom är

Men oj vilka små SÖTNOSAR, helt underbara ju!!!!!!!

Dom är helt bedårande och hur mysiga som helst att se live, jag springer hos Tessan varje dag nu mera (nja det gjorde jag väl förrut oxå) En favorit finns ju bland dessa sötnosar och hon flyttar hit om några veckor.
//Monica, stolt ägarinna av Ophelia Stripe

jajamensan, lilla Ophelia ska flytta till Monica, och det är ju bara inne på gården, känns så bra, sen är ju Monica så hopplöst duktig på att skämma bort sina missar oxå så jag vet ju att Ophela får världens bästa hem. Kram på dig vännen för att du tar hand om missarna så bra som du gör,,och även den nya lilla tjejen sen (som du redan skämmer bort här hemma till max varje dag :) ).
Så vackra de är, Tessan… Tjejens färger föll jag extra för. Om Niki och McLaren ska få en tjejkompis någon gång, så hoppas jag att hon kommer att ha lika fin färg som din Ophelia. Nu har jag sett många olika färger här på forumet och mååååånga otroligt vackra katter å det är nog denna färg som är allra vackrast… Förutom Niki och McLaren, förståss
Kram Tessan och Lycka till med dina FINA missar
Monica75! Grattis till den supersöta tjejen
Jättefina bebisar Tessan, önskar dig massor av lycka till med dom:-)
Hälsar Lotta P
men vilka härliga färger på bebisarna, och vilka pälsar Maggan47

OjOjOj vad de blivit stora tyckte du nyss visade foton på små nyfödda *ler*. En otroligt jämn och fin kull går inte att plocka ut en favo, men svag som jag är för rött så kan ju alltid den röda pojken följa med mig hem nästa gång jag åker till Gävle. För visst står det på adresslappen Huskvarna *ler*. VILL HA……
/Helen

#24 tackar, jag längtar så tills hon får flytta hit.
Kommer inte bli några problem alls för Ophelia är så kaxig redan nu så jag gissar att hon kommer att bestämma här hemma, sätta de stora på plats från dag 1. Ska bli härligt att få smått igen.
//Monica

Tusen tack snälla ni för alla rara oc snälla ord om mina bebbar.
#27 Ja nu när jag tittar närmare i pannan på en av killarna kanske det står Huskvarna där *blink*
//Tessan

Olympic….det påminner om en travhäst jag tränade en gång…Olympic Girl hette hon, ett fuxfärgat sto(röd färg på häst)