Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 543 ggr
Marita-L
2008-06-28 13:35
0

hemskt / Katter

Sänder vidare denna länk… Flott skall hon bo men ta hand om katterna kan hon inte..usch..grrr arg…

http://www.kirotv.com/video/16728120/index.html

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
2008-06-28 14:17
0

USCH !!!!

Kittentotts
2008-06-28 15:08
0

iiiiiiiiiii fy fablerna! Hur kan man? Varför skaffar man katter om det inte finns kärlek t dem?

Stackars katter, och så söta o fina de är, hur kan man?

Hoppas hon får fängelse mäninskan

Pengar Pengar då kan man skaffa allt tydligen, sen skiter de i ett om de tröttnar

/ Carina

manbukten
2008-06-28 15:25
0

Fy va hemskt håret reser sig på armarna. Staaaaakars kissar

Annkis54
2008-06-28 15:58
0

magen vänder sig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
2008-06-28 17:01
0

man va f----Förvånad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Mustang
2008-06-28 20:16
0

Åhhh dom små puffarnaGråter 

Sjuka människa!

Det enda jag tröstar mig med är att den som gjort detta får ett ordentligt straff, eftersom det inte är i Sverige.

/Anne

miascharming
2008-06-28 21:02
0

* RYSER *

Magen Vänder sig här också .

// Mia

englagirl
2008-06-28 23:16
0

Fruktansvärt!

Det finns inte ord för såna här handlingar.

HUR har det kunnat fortgå utan att NÅGON enda har upptäckt hur det står till. Hon hade ju grannar och måste ju ha haft kattungeköpare där som borde ha sett nåt!!!!

En mycket välkänd uppfödare tydligen som det verkligen spårade ur för.

Stackars stackars kissar.Det var länge sedan jag grät så mycket som nu då jag tittade på videon. Gråter

Känsliga personer varnas att titta. Inser nu att jag borde INTE ha tittat,men jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att sånt här förekommer.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
2008-06-29 14:36
0

Gråter

Lider oerhört med de stackars katterna! Hur kan den som utsatt dessa katter för det ohyggliga lidandet leva med sig själv? Ofattbart!

Måtte människan få det högsta straffet och de största böterna -  som borde gå till katternas rehabilitering samt katthem!

McLaren
2008-06-29 14:42
0

Det finns inte ord…… Vilket lidande för dessa katter…. Gråter

manbukten
2008-06-29 14:58
0

#8 Hellt rätt det var bland de värsta jag sett förutom de 122 hundarna som var på tv4.Hade det på närhinnan hela dagen Undrar så vad som händer när människor tappar taget så totalt. Men i Am. finns det mycket buruppfödning av både hundar och katter tyvärr.

Sidentassen
2008-06-29 17:15
0

Det ska tydligen handla om en kvinna som under sin tid varit väldigt framgångsrik och fött upp många Rw i sina dar. Tanten har nu blivit gammal och klarade inte av situationen och ingen av alla de som haft glädje av hennes uppfödning kunde hjälpa till heller, vad det verkar. I så fall skulle ju inte katterna sett ut såsom dom gjorde.

Här ser man hur det går när dessa kattsamlare blir alltför gamla och inte klarar av att ta hand om de djur de har hemma.

Själv är jag väldigt reserverad om det är en alltför gammal person som vill köpa katt av mig. Jag har ingen direkt gräns, men det finns där i mitt huvud. Hur länge kan han/hon sköta om katten, finns det någon i omgivningen som kan ta över om det behövs ? Och speciellt om personen i fråga har flera djur sedan tidigare, nej då får jag beslutsångest faktiskt.

Vad gäller burarna i inslaget så antar jag att alla här vet om att detta är ett mycket vanligt fenomen i USA och andra länder också. Vet ej hur det är här i Norden nu, men för ett antal år sedan var det inte så ovanligt här i Sverige heller.

Nej det är så förfärligt när man ser dessa filmer om katter som lider, jag gråter i strida strömmar och önskar att jag kunde skjuta de som är ansvariga.

Stackars arma djur, som inte kan försvara sig, som inte kan ropa på hjälp, som bara får ta dagen som erbjuds, hur den än är. FY FAAN säjer jag !!!Gråter