GRATTIS på 2 årsdagen!!
Idag fyller min underbara, vackra, supermysiga, tokiga , sötis kisse Sidentassen X-Clusive Presentation "Ester pester" 2 år!! Det ska vi fira med räktårta ikväll såklart.
Tänkte dela med mig av en liten bild kvalkad på henne ifrån hon var bebis till hon är 2 år.

Hur söt som helst tyckte jag när jag fick se henne första gången!

Här är hon hemma hos oss, alltid fullibus!

Ior var en favorit när hon var liten…

Här har hon vuxit till sig lite. Men jag vet inte vad som hände med bilden när jag förminskade den? Hon ser väldigt konstig ut i ansiktet..

Här fyller hon 1 år…

Och här är hennes första kull..
En ny liten bild på henne. Jag kunda ha satt in fler bilder på henne men då hade ni nog tröttnat!
Och jag hade kommit för sent till jobbet .. 
Ha nu en fin dag allihopa!!
Soliga hälsningar
Pethra
GRATTIS GRATTIS GRATTIS underbara Ester Pester, hoppas du får en stooor räktårta idag. Och tänk du får ha den för dig själv för jag kan inte komma ner till dig och fira.
Tack Pethra för att du tar så väl hand om "mina" flickor och för att du är en sådan fantastisk vän.
KRAM Lotta

Superdupervacker kisse, ett stort grattis till henne 

Ohhh vilken underbar katt,,,,,super. Stort grattis på 2-årsdagen
önskar Tessan o Persan Dream´s kissarna
Hipp Hipp hurra för Ester idag :)
Hon är så ljuvlig och fin!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Stort GRATTIS till söta Ester!
/Lotta

/Lotta
hon är bara såååå läcker

#7 Men så gulligt du gjort Carina, Ester är inte min sedan länge nu men KRAM till dig iallafall 
Hälsar Lotta P
Jätte fin tjej med fina bebbar…räkor är ju så gott när man fyller år…
Grattis på 2 års dagen
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack allihopa!! Jag har väldigt dåligt samvete för jag har inte hunnit göra nån tårta till Ester ännu.
Jag har ju fullt upp med Astrid. Ester har varit o blängt på mig ett par ggr. Hon tycker nog att jag är dum som inte bryr mig om henne. Men hon ska få sen när Astrid är klar!!
Grattis på 2 års dagen, och den som väntar på något gott Maggan47

GRATTIS på 2-årsdagen lilla Ester har blivit stora dame nu. Och en VACKER sådan.
/Helen

STORT GRATTIS på 2-årsdagen! Så vacker hon är!!

Grattis, grattis till en snygg tjej i lyxförpackning! *ler*
Kram!
Tina