Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 653 ggr
frukove
0

Godmorgon lördag 28/6

Är det morgon nu?Eller är det fortfarande natt?

Morgontidningen hade ju kommit! 

Har varit på Skelleftfestivalen och träffat folk och hört på Europe!

Kan säga att "The final  count down!"dunkar i hjärnan!

När vi åkte hem(skjutsade sonen till lägenheten och själva for vi till stugan)så var det "same procedur as every year" DVS:Max´s drive in och en cheeseburgare!Det har blivit festivaltradition!

Vad som är så fantastiskt med denna kväll när man kommer hem från festivalen  så har ju alltid solen stigit upp.Och det brukar vara jättevarmt och skönt!Jag kan aldrig minnas att det varit mulet eller regnat den här kvällen(Festivalen är alltid sista helgen i juni,vi har varit där VARJE år sen-94 när det startade!

Nu har vi 8,1 grader ute!Det är inte skönt! 

Nu går jag och lägger mej och läser "Norran"

Heléne Fahlgren

Kittentotts
0

Godmorgon!

#0 Natten för mig:)) men visst är det morgon vid 3.13 annars

Va härligt få gå på festival, och låter trevligt ni haft pojken med också

Ja jag hoppas också min dotter som är 22år vill gå på festival en dag med migFlörtFast min pojke på 20år är mer för mamma gällande allt, han vill ha med mamma i allt, min goa kille!

Jag har svettats hejdlöst inatt av gårdagens händelser, (vår Mårten somande in)

Idag ska jag åka köpa reglar t göra en grindörr t kattungerummet som ska bli klart t nästa vecka då smått tittar ut hos oss. Vi får ju hem vår egna nya ulltoss också innan nästa helg, spännande vecka för oss. Och jag ska fota vår nya Ulltoss så ni får se vår nya Nallebjörn

Ha en bra dag!

/ Carina

englagirl
0

Godmorgon eller Godförmiddag från ett gråmulet Sandviken.

Vaknade ännu en morgon med feber och ont i HELA kroppen.Halsen ska vi inte prata om och prata de kan jag inte för rösten är nästan borta :-( Nu har jag varit sjuk en vecka och det börjar att kännas jobbigt.Går på alvedon och Iprem var tredje timme för att kunna stå på benen.

Ska i alla fall försöka bada Droppen,Sesssan, Bogge,och Mulle idag,hoppas jag orkar för i slutet av veckan ska jag flytta upp en våning och jag behöver tiden till att packa då och hoppas vara klar med baden på alla katterna.

Mulle flyttar ju till Sundsvall imorgon så det är viktigast att han blir badad.

Hoppas ni andra får en fortsatt trevlig lördag.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Sidentassen
0

Godmorgon från Ramnäs.

#0 Njae….liiite natt fortfarande för mig, men det är klart längre norrut är det ju morgon, så okej då. Det låter som om ni haft en riktigt trevlig kväll och natt iallafall, kan tänka mig att det var fullt ös där ni var:-)

#1 Har du köpt hund Carina ?? Jag tycker det låter så på din beskrivning eller så är jag helt fel ute….men det bjuder jag på i så fall:-)

Här har morgonen startat som vanligt , det känns som om jag blivit överkörd av en vägvält, jag rullar formligen ur sängen (den är väldigt hög) och stapplar runt i huset efter det. Nu är morgonmedicin och frukost intagen, tidningen läst och jag väntar på att diskmaskinen ska bli klar med vattenskålarna.

I dag ska vi åka till Stockholm så jag får titta på vår husvagn och göra en lista på allt som ska inhandlas till den. Det ser ut som om dagen här kommer att bjuda på en hel del regn sså inget utearbete kan bli gjort iallafall.

Jag måste till sist passa på och tacka Sussi F för trevligt besök igår. Underbara Saga var ju också med, den lilla prinsessan. Hoppas din dag idag blir fantastisk och du vet jag kommer till veckan Fot i munnnen

Ha det gott allihop nu

Hälsar Lotta och alla (o) djuren här Skrattande

monica75
0

God förmiddag allihopa!

Grått och trist är det i Gävle men iaf 17-18 grader. Här blir det en rätt lugn dag, var nämligen ut i går fast jag är faktiskt pigg idag. Väntar på att Tessan ska vakna till liv och komma upp o äta smörgåstårta med mig. Gjorde en massa nytta här hemma igår så idag är det bara kattvård och en snabbkörning med dammsugaren som måste göras. Känns skönt att inte ha en massa måsten.

Ha en underbar dag!

//Monica

Kittentotts
0

#3 Nä Lotta, inga mer vovvar nu :)))

Det är en Ulltoss på ca 3,5kg :)) Kanin kanske? El vad kan det vara tro. Som liten sjung denna ulltoss som en av våra mest popuära operera sångare iallafall, har jag fått berättatSkrattandeSöt som en Nallebjörn är Ulltossen iallafall hahaha, så kul få visa sen då ulltossen kommer hem, så spännande se om de andra 4 fotade tycker det är lika fint som jag bara

/ Carina

Annkis54
0

god middag från ett soligt Trollhättan
idag ska det bli dubbel 25-årskalas…några år försenade
det är min äldsta dotter Gabriella som tycker att hennes lillasyster aldrig fick nån riktig 25-årsfest…hon var i barnafödande-tider då….så nu har Gabriella ordnar surprise party för Anna o hennes pojkvän…deras 25-årsfester.
4 år för sent:):):)

så stor baluns blir det ikväll. Ca 60 gäster. hehe

det låter som en stooooor ulltott du har köpt Carina..redan könsmogen kanske:):)
ska bli kul att se honom
ha en bra dag alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

#6 Nej faktiskt inte könsmogen:)) Men stor!

/ Carina