OhFour´s Nya Hemsida
God Morgon!
Äntligen är min hemsida klar, ny design, uppdaterad och med ny URL-adress: http://www.ohfours.com/.
Ni är välkomma på en titt lämna gärna ett tassavtryck i min gästbok. Dt skulle uppskattas då jag börjat på en ny och det ser väldig tomt ut
.
Önskar alla en trevlig fredag
/Helen

Ojjjj vilken snygg hemsida du fått,,,,,och jag bara älskar alla dina katter oxå,,,så underbara. Hit kommer man komma ofta o kika
.
Kram Tessan

woow vilken fin hemsida du fått. katterna säger jag bara ojojoj så vackra 
// Lillevi
Läcker hemsida, vilka underbara katter du har. Har du fotat dom själv? Bedårande vackra, Vera var nog min favorit.
Rosie
Vacker vacker hemsida Helen, jäkligt bra gjort !!! Och så är ju favoriternas favorit NO1 på framsidan. GUD vad jag älskar den katten, hon är bara sååååå gööööör snygg !!!!
Hälsar Lotta P
Jättefin hemsida. Det enda jag saknar är länk till Perser iFokus

Den var jätte fin din nya hemsida!
Jag skulle gå in och skriva i din gästbok men det gick inte jag kom till din mail när jag klickade på gästboken.
/Marita
skit snygg…vad duktig du är !!!!
Underbart snygga katter å Vera Vera Vera jag vill ha en Vera..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Fin hemsida!!
Å Morris är såååååå fin. Han är så oerhört lik min McLaren…
När jag var uppe hos Tina och hälsade på såg jag morris. Han var 6 veckor (tror jag) å jag började gråta -såå söt var han!!! Å han har bara blivit finare
Lycka till med hans första kull
och självklart de andra katterna också!

Tackar tackar vad ni är snälla, detta är mitt första alster till hemsida. Ni får ta den med sinan brister och fel *ler*, jag lär mig under tiden som jag förkovrar mig.Det är på gott och ont att göra och uppdatera sin egen sida. Mest gott då man själv kan uppdatera när man har behovet och inte är beroende av någon annan.
#1 Tessan/ Du är alltid så snäll och har alltid något gott att säga om alla. Och du är såå välkommen in på min hemsida när som *ler*. Har vi bestämt datum än för den lilla röde grabbens
ankomst….
#3 Rosie/ Jag fotar nästan alltid mina katter och kattungar själv, men har även fotat vid tillfälle hos "riktiga" fotografer när tillfälle ges på utställningar. Så det finns båda delarna på min hemsida. Mitt hjärtebarn Vera…vad glad jag blir att du tycker om just henne.
#¤ Lotta/ Tack jag blir generad
, men glad åt ditt beröm. Och ännu gladare att du tycker om Vera som jag bara älskar så mycket själv.
#5 Leffe/ Ojdå nu skäms jag
självklart ska Perser i Focus vara med bland mina länkar. Har letat efter en banner här men hittar ingen? Jag saknar en banner som man kan använda till sin egen sida.
#6 Halle/ Ska omgående fixa till så det fungarar med gästboken, Tack för att du sa till så jag blev medveten om detta.
#8 McLaren/ Ja visst är Morris en riktig GODING, han är coolaste katten i stan *ler* tror han själv ivarje fall. Han är supersocial och mammig även om detta med flickor upptar hans mesta tid av dygnets 24-timmar. En riktig liten Casanova han har legat i "hårdträning" sedan han var 4 månader *ler* och parade för första gången vid 7 1/2 månads ålder . Inte dåligt va gissa om jag blev paff då jag alltid haft sena hanar.
/Helen