Go´morron onsdag!
Go´morron till Er alla!
Här i Gävle skiner solen från en klarblå himmel
Harlibrie´s mamman har vare uppe i ett par timmar redan med vår lilla stjärna Nova, som sin vana trogen vaknar med ett underbart bäbisskratt *ler* Ja & inte kan man ligga kvar i sängen då *ler*
Jag e ju iofs morgonmänniska som älskar att gå upp tidigt & känna lugnet när man ser dagen gry….missarna i familjen e dock inte morgonpigga; de ligger å blinkar & sover gärna ett par timmar till!
Nu börjar pojkarna röra på sig uppe i sina rum & det är dags att ställa fram frukost. Sen ska vi ta ett dopp i poolen & leka lite grabbarna & jag *flin* e ju underbart att man får bete sig som en barnunge i vattnet
när man har två grabbar att skylla på *S*
Skickar me en bild från avslutningen på mina killar!
Ha en underbar dag alla Ni!
Kramar!
Tina

Godmorgon från Kungsbacka!
Jag är så avundsjuk på dig Tina som får vakna av Bebis skratt om mornarna, men jag är för gammal nu för fler småttingar
Fina pojkar du har, och detta har jag iallafall en med, en mkt go kille har jag också
Här är det en kall morgon, vi ska tvätta lite idag
Igår va vi på High Chaparall, Jimmy va helt uppe i vara Cowboy som alla de andra åren vi varit där, han älskar detta ställe
Vi va inne i en underbar Kyrka, det vore en dröm gifta sig i en så mysig kyrka, ska lägga in lite bilder på den här också

Kajsa va med också, och då får man ju vara Cowboys med Lillhusse:

/ Carina

…åh Carina vilkan fina bilder du visar *ler* Jimmy ser ut som en riktig cowboy & vilket "störtskönt" kort på Jimmy & Kajsa *ler*
Ja visst är det underbart me bäbisskratt på morgonen, men d e jobbigt me *ler* för man har skämt bort sig själv nu när grabbarna har blive stora *s*….Mats & jag samarbetar dock jättebra med vaktimmarna på natten, så trots sömnbrist ibland så känns livet som småbarnsförälder underbart!
Här kommer en bild på pappa Mats & Nova i full "Heja-Sverige"mundering *S*
Kram!
Tina

#2 ha ha ha Tina det där är mitt favvokort :), jag hoppas du klär dom likadant när OS börjar
.
Vilka underbara blider du visar upp Carina, älskar ju den på Jimmy o lilla vovven :)
//Tessan

Goförmiddag från ett soligt Sandviken.
Vilka underbara bilder på era familjemedemmar ni visar oss :-) Tack för att ni delar med er.
Själv vaknade jag för tredje dagen i rad med feber och ont i halsen och en fruktansvärd värk i kroppen…..sån där febervärk som gör en tokig (tokigare *asg*)
Typiskt att man ska dra på sig en rejäl förkylning då jag har så mycket att göra :-(
Egentligen så är det ju sängläge som gäller,orkar inte mer heller, men jag måste ner och jobba några timmar ….på min semester,hmmmmmmm, men det kommer en kille från Stockholm hit och ska köra upp imorgon på B-körkort. Vi var fullbokade som vanligt och om inte jag ställer upp och kör 5 lektioner med honom så kan han inte köra upp :-( och jag som tycker så synd om alla ……..jaaaa,jag ställer naturligtvis upp om jag kan,även om det inte känns lika roligt nu då man mår så här…..men,men,jag får snart komma hem och då ska jag krypa ner i sängen igen o vila kroppen,i alla fall för en dag.
Hoppas ni alla andra får en fortsatt trevlig onsdag
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#2 Tack Tina ! Men guud vilket härligt foto på pappa& dotter, hon är ljuvligt söt dina dotter.
Ser du Jimmy är kissnödig på första bilden
svårt sluta leka
Visst är dessa nätter jobbiga, men tänk så mkt som väger bort detta, och..de går för fort
#3 & 4 Tack!
/ Carina
Jag får väl säja goddag jag som sovit länge idag…var helt död när Hasse ringde i morse och sa bara, jag vill sova vidare, puss hej… men nu känns det något bättre i kroppen så jag ska bege mig ut och rensa lite bland mina blommor. Det är så mycket visset som ska plockas ort annars ser det inte fint ut. Sedan ska jag nog iväg och köpa en till kruka, size STOR, för mina frön som jag inte trodde det skulle bli något av har verkligen vuxit sig fina. Det är dubbla petunior i olika färger och dom är så vackra:-)
I går em kom en familj som köpte katt av mig förra året och lämnade honom för dom ska åka på semester en månad. OJOJ så fin han är, jag ska försöka fotografera honom senare. STOR och kraftig med stora runda ögon. Ja det är så jag tycker det är synd att kastrerades, för gud så fin han är.
#1 Så härligt att ni kom er till High Chaparall iallafall:-) Det var verkligen en vacker kyrka, och jag håller med dig om att det är i en sån man skulle kunna tänka sig att gifta sig. Ja vi gifte oss i kyrkan iofs men den var ju inte slls så fin.
#0 ja du har det du gör Tina, med småbarn, halvstora och katterna på det. Jag beundrar din energi:-)
#4 Nämen Lena stackars dig som är sjuk!!! Lova att stoppa i dig något febernedsättande innan du ger dig ut och är lärare så det inte händer något. Sedan ska du se att det är bättre imorgon, dag 3 brukar ju vara toppen på sånt där och sedan går det tillbaka igen. Krya på dig gumman nu
Hälsar Lotta P
God Middag från Trollhättan
vädret är ok så katterna kan vara ute o mysa
ikväll ska vi på middag med reikigänget i Stenungsund..mmm gott
annars så är det lugnt här
fridens liljor:)
fina kort ni alla visar…
krya på dig Lena

God morgon Tina och vilka härliga foton du visar upp här. Grabbarna ser så goa ut och lilla Nova med pappa går inte av för hacker den heller.
Ha en fortsatt trevlig onsdag
Kramar
Helen
Vilka underbara foton ni har lagt ut…så fina !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Såååå fina bilder!
Nova har blivit stora tjejen