Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 778 ggr
Harlibries
0

Napoleon flyttade idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så har Napoleon flyttat till sitt nya hem & familj! Jag vet att han kommer att få det bäst men det e såååå jobbigt.

Napoleon är en sådan misse som har nyckeln till det där innersta rummet i min hjärtevrå….*pust* Jag saknar honom redan!

Måste få visa några kort på "min" underbara Napoleon som jag tog innan han åkte!

Kram!

Tina

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=5380b556-12cd-429e-82b4-0a314c22106b&Filename=napoleon 24juniliten.JPG)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fc2adb48-c9cd-464a-9d1a-21c284408976&Filename=napoleon 24juni3liten.JPG)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f04fcda4-2ab5-440d-8a72-b43b81e8fb01&Filename=napoleon 24juni2liten.JPG)

yadhayezibas
0

Jättesöt kille!!! Är han röd lr röd tabby? Han har ju samma ränder som Sture…Som jag reggat som röd bara.. Glad Kolla tråd jag har varit på besök idag..

Harlibries
0

..åh va Sture är finSkrattande & visst e det underbart när man får se sina bebbar så välvårdade & snygga! Jag förstår att du e gladGlad

Jag har "reggat" Napoleon som 21 (augoti) för enligt mig (samt experthjälp) så e han mönstrad; sen får vi se vad som "händer & sker" får han inga mönstrade bebbar har jag gjort felHemlis….

…då får man "göra om & göra rätt"OskyldigCool

Kram!

T

Millan1971
0

Vad fin han är; så lik pappan! Vet att du längtar efter han men han får det nog så bra så…Kramar Marja

yadhayezibas
0

#2 din har alltså anlagen? För det har inte Sture.. Ändå tycker jag Stures mönster syns mer på honom..hmmm..lurigt med rött… Föresten om det är Tabbo som är pappa till Napoleon så är Sture och Napoleon släkt.. Tabbo är morfar till Sture Glad

simzonites
0

Vilken underbart söt liten kille, förstår att det var svårt att skiljas från honom. Smiley 0052.gifMan önskar ju att man kunde behålla alla underbara kattungar man får men som tur är blir det lite lättare att skiljas från dem när man känner att man hittat bra hem till dem. Fast ibalnd dimper det ju ner en sådan där riktig hjärteknipare som man inte kan skiljas från för allt i världen. Smiley 0060.gif

/Lotta

/Lotta

Harlibries
0

#3 Tack Marja! Ja & visst e han lik sin pappa *ler*…lika kramig me!

#4 Ja mamma Ballerina e &så mönstrad! Så där finns anlagen & visst e det Tabbo som är pappa till Napoleon! Tabbos ungar får ett fantastiskt temperament; d är helt otroligt keliga & kramiga precis som sin far *ler*

Tyckte mig se en viss likhet hos StureFlört nu förstår jag varför *ler*

#5 Visst e d så men man kan ju tyvär ej behålla alla små fast man gärna vill detta ibland *ler* Jag har ju hans underbara pappa me…

Här kommer ett kort på mamma Ballerina

manbukten
0

Jätte läcker kille och vacker mamma. En sådan vill jag också ha hihi

Grattis till vackra katter dessa hjärtebarn är plågsamma att sälja

Annkis54
0

en sötnos Tina
o mamma Ballerina kommer vi ju ihåg från hon var liten:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

Ohhh lilla Napoleon,,,så underbar,,,och vilket temprament,,,helt underbar,,är sååå kär i honom. Men jag vet oxå att han kommer få ett kanonhem, men tänk om man kunde spara alla bebbar själv,,,så enkelt det skulle vara då.

//Tessan

Harlibries
0

#7 Tack så mycket! Ja visst e hjärtebarnen såååå svåra att skiljas från *pust*

#8 Ja Ballerina har ju sin mors fantastiska,underbara ögon *ler*& docksöt är hon ju &så precis som när hon va bebbe…

#9 Tack för stödet idag *ler* & ja visst e d så…han kommer ju till ett kanon hem *ler*

Här får ni se en liten Ballerina-kaka som 6veckors bebbe

manbukten
0

Åååå mums den lilla söta ska jag ta med mig på näthinna när jag går och sover.

Lovebuffen
0

Vilka otroligt drömvackra katter du har! Förstår att det är svårt att Napoleon flyttat - såååå söt och go!

Kittentotts
0

Vilken härlig kille!

Ja det kan jag förstå är svårt med skiljas fr, man kan se hur go han är

/ Carina

Annkis54
0

#10..det kortet glömmer jag ALDRIG

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

OhFours
0

Men där är han ju den lille killen *ler*, himmel vad Napolion har blivit stor sedan jag såg foton på honom sist. Var kanske lika bra att han inte följde med mig hem i måndags då kanske han hade fått stanna kvarSkrattande och då hade nog Lona blivit ledsen. En riktig STILIG kille har han blivit och med ett passande namn.

Kramar

Helen

Marita-L
0

Ja det är ju så svårt när de små skall flytta…jag saknar mina ännu…..å det har redan gått snart en vecka…Hemlis

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

#6-10 Oj oj oj vilken söt mamma han har!!

McLaren
0

Gumman!

Såååå fin han blivit å så likt Niki på ögonenKyss

KRAAAAAAAAAAMMMMM