Perser iFokus

Perser

Etikett: 00-viktigt-nyheter
Läst 1059 ggr
frukove
0

Nu måste jag annonsera ut mina katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är mina kattungar 9 veckor!

Om 3 veckor ska de flytta!

Måste lägga ut de på Blocket imorgon!

Jag har aldrig annonserat på Blocket men det borde jag väl fixa?…

Heléne F

Optimal Primes Perser

www.optimalprimes.blogg.se

Gå in på min Blogg där har jag nya kort på dem!

Här kommer ett kort på Bianca hon är perser och f24!

Amorstroll
0

Här kommer länken till hennes Blogg

http://optimalprimes.blogg.se/

scrolla ner så får ni se dem i olika åldrar!

Kram Lisa L S*Amors Troll

Marita-L
0

Jätte söta småttisar med underbara färger !!! hoppas du hittar bra hem till dom snart och självklart så klarar du av att få till det på blocketCool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Hmmm….paddtjejjen är ju super! De andra också givetvis, men hon är sååå söööötKyss Hoppas du hittar bra hem till dem.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

manbukten
0

Så jätte söta. Lycka till

miascharming
0

Dom blir inte svåra att sälja Kyss

Lycka till & hooppas att du hittar " rätt" hem till dem alla

// Mia

Sidentassen
0

Jättesöta småttingar, verkligen. Lycka till med annonseringen. Det är inte alls svårt och jag tror som Mia att det ska bli "a piece of cace" att sälja dom :-)

Hälsar Lotta P

Annkis54
0

Åh vilka sötnosar
lycka till med att hitta nya hem
det bör inte vara svårt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Millan1971
0

Jättesöta;) hoppas att du hittar nytt hem till dom snart..är inte lite sugen på en padda tjej då dåCool

[Guardians]
0

Ojojoj, vilka ögon, jag älskar den lilla exotichonan. Kyss

[Guardians]
0

En liten nätt resa till Skellefteå, ja, varför inte :-)

Göteborg till Skellefteå, det går fort eller hur :-) Fattar ni att jag är förälskad och jag fyller ju dessutom år imorgon så man kan ju meddela mannen att man ordnat födelsedagspresent själv, god idé eller vad tycker ni andra?

Annkis54
0

go for it #Guardians
du letar ju
Skellefteå…inte så lång:):):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

Nej, det tar man på en eftermiddag, som åka till Ullared ungefär :-)

Men det är vackert uppåt i landet :-)

IdaJ
0

Jättesöta! :)

[Guardians]
0

Sitter nu på hotell i Gävle och planerar för resa till Skellefteå om ca 4 veckor, jag är överlycklig, kan knappt fatta att vi snart har en bebis i huset. TACK för att Penny får bo hos oss.

Amorstroll
0

WOW!

Nyhet för mig! Jag trodde Penny var bortlovad till USA??? Jag har inte pratad med Heléne på några dagar…..

JÄTTEGRATTIS i såfall! Både pappan (bor hos mig) och mamman är välbekannta för mig. Kanontemperament på dem båda, jättesöta dessutom!

Är du i mina trakter, Gävle? Vad gör du där av alla "hålor"???

Amorstroll
0

Bara jag igen!

Vilka UNDERBARA foton du lagt in på din Blogg Heléne, som vanligt!

http://optimalprimes.blogg.se/ src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Älskar att se kattungarna tillsammans med ditt söta barnbarn Rocky. Han är väl överlycklig nu när de är lite större och går att leka med!?

Hör av dig! Jag sitter och är "barnvakt" dygnet runt så jag kanske "pratar i tungor"……fniss…fniss….

[Guardians]
0

#15 Hejsan Lisa, Penny skall inte till USA utan ska få en kortare flygtripp :-) Pratade med Helene igår igen och fick då det glädjande beskedet och fick köpa henne, är överlycklig då jag var mycket förtjust i denna underbara tjej. Kvalitét rakt igenom på denna underbara kattunge. Ska bli en fröjd att få ha denna söta katt med mina andra godingar.

Jag är på Scandic Väst och övernattar och ska nu direkt upp till Sundsvall travbana. Orkade inte ända fram igår.

Vi hörs av mera senare, Annica

Bullan
0

Guardians: Grattis till en kanonkisse…hon är ju min favorit i kullen också ;) Kul att någon på forumet blir hennes nya matte, så får man förhoppningsvis se bilder framöver på henneSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

[Guardians]
0

Tack alla, det är så skönt att hitta en katt med den looken som jag gillar. Ska bli så kul att få en liten i huset igen och hoppas även Bebis, Ginni och Samuel kommer tycka så. Fattar ni vad lycklig jag är, mannen tycker nog jag är lite knäpp när jag sitter här i Sundsvall och ska boka flygresa då det inte går att åka på annat sätt pga det stora avståndet, tror det är ca 130 mil enkel väg.