Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1001 ggr
OhFours
0

4 Nya OhFour´s Bebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I torsdags morse den 19 juni så fick vi tillökning här Skrattande. "Busan" S*Sanzanovas Loving You!! fick 4 stycken brunaugoti 03:or. Tre honor och en hane. Detta är mina första mönstrade avkommor så det ska bli så spännande när de öppnat sina ögon och se hur de ser ut då.

Har inte varit så aktiv här på forumet men jag har faktiskt snart gjort min första hemsida alldeles själv Skrattande. Och det har tagit tid förhoppningsvis så blir den klar denna vecka som kommer.

Ska även hämta hem en ny katt imorgon och ons-tors så väntar jag en ny kull till med min (N) Li Tai Pu´s Mrs Halley.

Så här har jag fullt upp men ska försöka hinna med forumet lite mer än vad jag har gjort.

/Helen    

Pappa till dessa kullar är CH IDP*Exellente´s Texas Ranger PER n 22

yadhayezibas
0

WOW vad spännande!!! GRATTIS!!!!

BumbleBee
0

Grattis till bebisarna, ser fram emot kort längre fram. Lycka även till med hämtningen av den nya familjemedlemmen imorrn Skrattande

// Lillevi

miascharming
0

GRATTIS !

Lycka till med dem Skrattande

Pappa katt är verkligen läcker Kyss

Ser fram emot bilder på dem,

// Mia

Kittentotts
0

Grattis!!

/ Carina

Sidentassen
0

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dina randiga bebisar:-))))))

Å det är ju så vackert med brunagouti-vitt, jag längtar efter foton på dom. Törs man fråga om dom har tillräckligt med vitt Oskyldig

Hälsar Lotta P

OhFours
0

Tack så mycket för era grattis *ler*, de har alla sina 25% minst. Men inga halsband.

Så jag får vara nöjd med det. Jag har ju mest fått vanar och harlekiner så det är riktigt trevligt att få bebbar med mer färg än vitt även om jag föredrar höggradigt vita katter.Skrattande

/Helen

Millan1971
0

Oh grattis!!!!!!Underbart med små godingar! Här verkar det aldrig bli smått;(

[Guardians]
0

Grattis Helene till dina små. 

#7 samma läge här, men jag letar en ytterligare hona, exot :-)

Niffi
0

Stort GRATTIS till bebbarba!

Marita-L
0

super garattis Vad kul !!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

grattis till bebbarna
jag tycker oxå att det är fint med "lite färg" #6

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Grattis till dina små underverkCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

SussiF
0

Grattis, grattis !

u-marklund
0

Jättegrattis, nu är det bara att vänta på bilder, så kul det ska bli.

manbukten
0

Grattis till bebbar

Lovebuffen
0

JÄTTEGRATTIS!

Summerwinds
0

Grattis grattis :rosor:!!! Lycka till med den kommande kullen också och nytillskottet!

Cybercat
0

Wow Helen, GRATTIS. Bara bruntabbyvita, och massa tjejer. Vilket kanonutfall i den här kullen :)
Ser fram emot massor av bilder!

simzonites
0

Grattis till småttingarna och lycka till med de i den kommande kullen också.

/Lotta

/Lotta

Lovelines
0

Grattis till kullen Helen och håller tummarna för den kommande kullen att det går bra!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Sidentassen
0

#6 *LER* jamen det var ju bra att dom håller:-))

Såg inte att du väntar en till kull, ännu mer smågodis hos dig alltså, kul kul och lycka till.

Och så var det en ny katt…hmmmm…..VAD kan det vara månde…något jag missat ??

Undrar Lotta P

Tessan73
0

Ett stort grattis till småbebbarna,,,all lycka med dom.

//Tessan

Dockan
0

KyssGrattis till dom små.Lena

Hälsningar LENAGlad

OhFours
0

Tusen tack allihop *ler* ni alla så gulligaSkrattande.

#7 Millan / Inget är som väntans tider Glad, håller tummarna för att det kommer smått hos dig med.

#18 Emma / Foton kommer så småningom, de har precis öppnat sina ögon. Och utfallet klagar jag verkligen inte på *ler*.  

#21 Lotta / Snälla Lotta *ler* jag har parat med en solid. de är helt ok för att reggas som 03:or men visst kunde de haft ännu mer vitt. Önskvärt är i mina ögon 35-45 vitt. Det kommer foton så får du bedömma själv.    

Japp jag väntar en kull till och håll tummarna för att de alla blir solida *ler* det är vad jag själv går och hoppas på. I så fall min första kull som ej är vitfläck (tycker det är himla coolt).

Och jag har hämtat hem en ny liten dam det tog hela måndagen i anspräk och sedan försöker jag att bli klar med min hemsida SUCK det tar sån tid bara.

Bara att konstatera att ett dygn skulle innehålla fler än 24-timmar. Tiden räcker aldrig till av någon konstig anledning.

Natti Natti

/Helen

Sidentassen
0

#24 Men snälla Helen jag ger egentligen blanka 17 i vilken andel vitt dom har men berättar du om det så är det klart att jag frågar:-)

Jaha din andra kull är mellan två solida då ? Spännande:-)

Ooh en ny flicka, spännande att få se foton på henne…….

Hälsar Lotta P

Marita-L
0

Super grattis till kullen å kommande också och din nya dam…jätte kul skall bli spännande att få se dom små när det blir dags.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Halle
0

Grattis till din nya kull! Ska bli spännade att se bilder Glad. Jag tycker det är läckert med mönstiring och vitt!

dexter
0

Jätte grattis Helen till nya bebisar…!!!

Saknar Domino här..!!!

Kramisar…oss!!

Harlibries
0

Grattis grattis till bebbarna!

Kramar!

Tina