Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 2135 ggr
OhFours
0

S*Balasore´s Barbie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är hon hemma lilla Elsa (S*Balsore´s Barbie EXO n 03 Var). En helt UNDERBAR liten docka som spinner så fort du tittar på henne. Jag har länge letat efter en exotic vitfläck. Så jag är verkligen glad att Christina & Christer (Balasore´s) har anförtrott mig denna lilla goding.

Har fotat henne idag men det blev inga bra bilder, ska ta nya vid tillfälle. Så ni får hålla till godo med dessa foton, är inte lätt att fota en katt som är svart i fejan *ler*. Tyvärr gör inte fotona henne rättvisa för hon är så SÖÖT i irl. 

/Helen

Lovebuffen
0

Hon är underbar!!! Sååå söt!

Tessan73
0

Nämen ojjj vilken underbar katt,,,,gud så fin. All lycka med henne Helen.

//Tessan

englagirl
0

Det lilla yrvädret träffade jag i Sundsvall :-)

Hon är SUPERSÖT och som du säger ….bilden gör henne INTE rättvis.

(Pssstt…prova en ljus bakgrund nästa gång du fotar henne)

Underbar katt med ett underbart temperament,så grattis till dig och förstås till Christer & Christina, uppfödare av dockan.

Kram

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

hon är helt kanonfin…svartvita är alltid speciellt
jag tog bort den andra tråden..för jag uppfattade att den var identisk..
var det fel så säg ifrån så öppnar jag upp den igen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Sidentassen
0

En jättevacker tjej, med alldeles för kort päls *fniss* Hoppas du förstår att jag skämtar…

Jag kan gott tänka mig att hennes sätta att vara är underbart, hennes stamnamn säger allt där. Så mjuka och trevliga människor kan väl inte få andra än underbara katter. För visst präglar vi ju kattungarna under de 12 veckor som dom rusar runt hos oss……….

Lycka till även med denna tjej

Hälsar Lotta P

Rosie45
0

// Jättesöt Nalledocka, vilken fin öronplasering//

Rosie

Summerwinds
0

Grattis till den nya flickan Kyss! Hon ser ut att ha en super snygg topp och jätte härlig ögonfärg!

Chakmools
0

Grattis Helen till din nya flicka. Så häftig hon ser ut. Där fann du din exotic till slut Kyss

OhFours
0

Hejsan alla och tack för alla gratulationer. Och för era fina ord om Elsa.

#3 Lena/ Så du har träffat min lilla docka, då vet du hur fin hon är i real life *ler*. Tack för tipset ang. fotografering, ska ta nya foton så småningom som gör henne mer rättvisa. Och hon är ett riktigt yrväder men ack så go så go *ler*.

#4 Anki/ Tack för att du tog bort den ena tråden vet inte hur jag lyckades med att få trådarna dubbelt Generad. Och vad glad jag blir över att det finns fler än jag som gillar svart/vit. Det tycks bli min färgFlört.

#5 Lotta/ Tack Lotta kul att du gillade henne fast hon är ett korthår *ler*. Håller med dig om att kattungarna präglas av den miljö de växer upp i. Och Lilla Elsa har kommer ifrån ett bra hem med rara och mycket snälla människor. Jag är så tacksam över att Elsa har fått flytta hem till mig.

#7 Eva/ Tack Eva, hon är verkligen LÄCKER, hon har inga öron, en otroligt bra topp, kort och cobby, har en super ögonfärg och även om hon ser ut av att ha små ögon så ser det bara så ut. Kanonbra vitfläck 03:a, hon har vitt hur du än vrider och vänder henne och hon har ett halsband.

#8 Helena/ Ja äntligen så har jag hittat min exotic och som är vitfläck med *ler*, de växer inte på träd precis. Men jag kan även tänka mig en solid exotic ifrån dig. Är väldigt förtjust i din svarta exotictös.

/Helen

yadhayezibas
0

Hon ser jättefin ut!!! GRATTIS!! Och jag ser med spänning fram emot din nya hemsida! Sitter själv o pillar o fipplar och bygger på en ny.Har ju haft den jag har nu aaaaalldeles för länge *smile*

Marita-L
0

Jätte fin ..Grattis till henne !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Balasores
0

Tack för alla fina kommentarer om "Elsa" det känns verkligen bra att hon hamnade hos Helen där hon kommer att få det superbra. Hoppas resan hem gick bra fast den var lång. Jag har inte varit så aktiv då min dator gått sönder av åskan men en ny är på väg.

Ha en bra dag

// Christina

BumbleBee
0

Grattis till en jättesöt tjej

// Lillevi

Cybercat
0

BEDÅRANDE, vilken härlig topp och bredder hon har!