Vilka kommer till CK utställning?
Nästa helg är det dags för Calmare Kattklubbs utställning. Vilka kommer dit?
/Lotta
/Lotta

Önskar vi kunde komma titta, men vi ska hämta hem vår nya ulltoss, sen väntas smått, och dottern flyttar ur huset, ja det lär inte räcka med tiden
MEN jag önskar er All Lycka!
/ Carina
Det är ju inte för oss idp..are utan endast sverak eller?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Bara Sverak! Men vi får titta Marita :))
#1 Lycka till med nytillskottet och de kommande små. Vi får träffas någon annan gång.
#2 Ja Marita det är en sverak utställning, synd att ni inte kan ställa där…
/Lotta
/Lotta
Är det inte någon mer här från forumet som ska ställa ut i Kalmar? Hade varit roligt att träffas. 
/Lotta
/Lotta

Hej Lotta,
Jag kommer till Kalmar med ett par katter. Ska bli så roligt att ställa ut.
/Helena

Hej Lotta!!!
Jag kommer med pojkarna.Janne ska vara chaufför så det blir en tidig morgon.Ska bli roligt att träffa dig och Johan igen.
//Sylvia
#6 Va kul, du har öjligtvis inte med dig några små röda grabbar?
#7 Ska bli så spännade att få se Teddys och Ophelias små som nu har hunnit bli stora
Och så självklart kul att träffa er igen.
#8 Du är flitig du! Smaskens med Kostakaka.
Kommer imorgon torsdag till dig så kan Majken och Elvis leka när vi pysslar med kissarna.
/Lotta
/Lotta
Nämen va glad jag blir,ville inte fråga,du har ju fullt upp med dina,Jag har så svårt med Titus ansikte lär mig nog aldrig.Tack Tack.Lena
Hälsningar LENA
hmmm Lotta..vad är det du är så duktig på
friserar du kanske
attans oxå att du gick ifrån IDP
du ska inte till Drammen va?????
lycka till alla som ställer i helgen

#9 nej de röda killarna får tyvärr stanna hemma. De har inte åldern inne ännu . Men det blir ett par andra småttingar. 
#12 va synd att de inte var tillräckligt gamla, jag hade så gärna velat se dem i verkligheten. 
/Lotta
/Lotta

# 13, du får komma och hälsa på hemma hos oss 
/Helena
Jag kommermedTitusen,håller nu på o baka Kostakakor i massor till cafeterian.Lena