Vilken fantastisk födelsedagpresent
Hej på er.
Måste bara få visa vad jag fick av min underbara vän Harlibrie´s Tina i fördelsedagspresent,,,,ett babygym från IKEA till katterna,,,oj oj oj vad det är uppskattat,,,dom leker vid det hela tiden. Du är så smart Tina,,,tusen tack för denna underbara present till mina älsklingar.
Skickar med en bild
//Tessan

Vilken toppenpresent till kattbebisarna!! Den ska jag ha i åtanke åt mina egna bebbar om ett tag.

#2 ja det tycker jag verkligen,,,en kanonleksak som aktiverar dom till max.

Wow läcker

va fin den måste vi ha,men jag har inte sett den på Ikea här i Kalmar.Lena
Hälsningar LENA

Vilken bra present ! En sådan ska jag köpa till mina också :) !

smart av tina….har ju kvar Millans gamla sååå tack för tipset;)
Tänk, jag stod och tittade på en sån där, sist vi var på IKEA och tänkte, undrar om ev kattungar skulle uppskatta en sån. Och nu vet jag att dom gör det.
Fantastisk present och TACK för tipset
Hälsar Lotta P
vill haaaaa:)

Jaaaa köp en sån,,,ni kommer inte ångra er :). Det är nästan så dom större katterna leker mer med den,,,dom är helt tokiga i den,,,skrattar gott åt dom här hemma.

va kul att Ni alla inklusive matte gillade presenten *ler*
Kom ihåg Tessan att låta missarna leka ibland med babygymmet &så*ASG*…såg nog att du låg därunder själv…nog för att du skyllde på att du lekte me dina kattbebbar, men jag såg nog va roligt du hade *S*…
Kram!
Tina

#12 Du kommer alltid på mig du
. Vill ju oxå leka:)

WOW!
Vilket bra tips! Det måste jag också iväg till Ikea och köpa!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Vilket jättebra tips! TACK för det! Ska köpa en sån nästa gång jag åker till Ikea.

Tänk att jag också tänkt denna tanke, undra om de skulle gilla det, ja bara prova här också, vi har ju ett sen barna också som sparats
/ Carina

Ser spännande ut *ler*, kanonbra tips. Det får väl bli en sådan vid nästa besök på Ikea då.
/Helen
Verkligen kalas kul grej..,jag måste bara inskaffa en sådan..tack för tipset.
Vilken fin vän du har Tessan, var rädd om henne för riktiga vänner växer inte på träd.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#8 Jaaaa Tina är jag sååååååå rädd om,,,vilken underbar vän hon är,,,vi passar bara så kanon ihop,,,tänker ibland lika utan att behöva prata tycker jag. Stor kram till dig Tina