Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1203 ggr
Amorstroll
0

5 åring hos mig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!  

Jag höll precis på att missa min 5-åring! Men så såg jag att Lena, Categoris satt ut foton på kullbrodern Attentions Jonny Bravo på en annan lista.  

Kullsystern är Attentions Dafney, min söta svartsilvertabby hona. Stolta föräldrar till dessa 5 åriga silverkatter är min EC S*Athelstones Iron Man, alias Ozzy och Maria Berglunds hona  S*Sahba's Mess of Blues.  

Jag är så tacksam att jag har få min linjer tillbaka från Maria, förhoppnigsvis "förädlade".

Bifogar några foton på Dafney som liten trollunge………. Snart skall hon bli mamma igen, dock för första gången här oss mig.  Drömmen är att få en svartsilvertabby som är lika ren i silvret som mamma Dafney! Kanske en exot hona?? Man kan ju alltid få önska!

Kram
Lisa L
S*Amors Troll
Perser & exoter
http://www.amorstroll.com

Amorstroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen!

Här är några bebisfoton på kullbrodern till Dafney, smokeperserhanen Attentions Jonny Bravo, som numera är kastrathane hos Lena Lindberg, Categoris katteri. Visst är väl även han jättesöt!?

JÄTTEGRATTIS Lena till din 5 åring också!

Kram Lisa L S*Amors Troll

simzonites
0

Stort grattis till de båda födelsedagskissarna!

/Lotta

/Lotta

Tessan73
0

Stort grattis på födelsedagen.

Önskar Tessan o alla Persian Dream´s katterna

Annkis54
0

stort grattis härifrån oxå
2 supersnygga katter

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

OhFours
0

GRATTIS i efterskott på Dafneys 5-årsdag. Hon är så VACKER och som bebis jättesöt. Så du kommer säkert att få fler lika söta små Dafney-barn efter henne.

/Helen

frukove
0

Varför kan jag inte kommentera!

frukove
0

Haha!

Nån skämtar med mej aprillo!

Det är juni nu!

Jag har kommentera flera saker på sistone men det komer aldrig med…konstigt!

nånå. Ville gratta Lisa till en söt silvertjej och håller tummarna att det blir nån/några snygga silverkattungar hos dej snart!

Silver exotic…det vore ju nåt riktigt läckert det!

Ha det bra!

Heléne Fahlgren

Bullan
0

#7 Det blir så till och från för alla på hela iFokus. Vet inte varför dock. Så har man skrivit en lång kommentar eller inlägg, så brukar jag spara texten…utifall att det inte kommer med, så kan man klistra in och posta igen.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

ja..det händer oss alla
nån lärde oss att om det inte läggs in o man inte har kommit ihåg att spara…testa att backa ett steg
oftast ligger det kvar där då

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Okey!Vad bra tips jag fick nu!

Marita-L
0

Grattis på 5 års dagen, de är verkligen jätte sötaKyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s