Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 749 ggr
yadhayezibas
0

En rolig bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Astrid är ganska knäpp milt sagt. Glad Så fort nån av de andra katterna har badat så tycker hon att de förtjänar lite stryk. Hon går efter dom o så fort hon får chansen så boxas hon med tassarna. Detta vet de ju om så de är beredda när Astrid kommer. Jag knäppte en himla rolig bild på Tyson när han badat häromdagen.Han sitter och bara väntar på att hon ska boxa honom. Skrattande

Sekunden efter fick han en box och hon oxå för han var sur efter badet. *haha* de är för roliga!!

Kittentotts
0

Ja det där känner man igen, de andra kan riktigt mobba den nyabade. Hade så sist med en som mobbade sin syster i ett, så då åkte hon fort i badet själv

/ Carina

yadhayezibas
0

#1 Hon är på dygn 61 i sin dräktighet så jag vill inte bada henne nu annars hade hon åkt i badet oxå. Glad

Kittentotts
0

#2 Nä det hade inte jag heller gjort i det fallet. Men du vet jag blev så förbaskad sist, du skule sett så surt det blev då hon åkte i badet också:))

/ Carina

yadhayezibas
0

Skratt!! Det kan jag tänka mig! Skrattande

Annkis54
0

ja..det är vanligt här oxå
fint kort

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Summerwinds
0

Hihi, så gulligt sura de ser ut Skrattande! Greta är likadan när Windy har badat, då är Greta skitsur på henne. Men när hon själv har badat tycker hon allt ska vara frid och fröjd.

Tessan73
0

Hi hi hi,,,vilken mysig bild,,,

//Tessan

Annkis54
0

jag måste säga det igen
JÄKLAR…VAD SNYGG HAN ÄR…SVART VIT MUMS

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

Vilken topp han fick, det är ju så dom ska se ut på utställning *asg* Du får ta med Astrid på nästa utställning så han visar upp sig ordentligt :-)

Skämt å sido……..Helmysig bild !

Jag kom ju på att jag har en ganska festlig bild av min Lambretta….

Jag har för mig att det var mitt i en gäsp hon hade myst i rastgården.

/Sussi

Bullan
0

Ja, det är samma hära med nybadade katter…då är de inte populära längreFot i munnnen 

Hehe…jag fotade visserligen min hund, men han jäspade duktigt på flera foton han med;)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

yadhayezibas
0

#9 hahaha ja fast han har en rätt bra top faktiskt som bara kommer fram mer o mer ju äldre han blir.

#8 TACK!! Glad Tycker jag oxå! Glad

Vilka roliga bilder på katt och hund som gäspar då. Skrattande

Marita-L
0

hahaha vilka mysiga bilder ni visar Glad och Pethra vilken snygg kille du har där..och visst är dom roliga godingarna.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s