Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 484 ggr
Sidentassen
0

Jag hittar inte min kamera !!!!!!!

Kan någon komma och hjälpa mig leta efter den??? Snälla, jag får snart ett spel !!!! Jag lovar att bjuda på nybakad rabarberpaj med vaniljsås om någon bara kan offra sig och hjälpa mig att hitta kameran ! Penga mun Jag har letat snart en timme och den finns bara inte……Gråter 

KOM NU !!

Hälsar Lotta som sliter sitt hår i förtvivlan

SamanthaJones
0

jag kommer om jag f¨r ta med mig en katt hem ;) *thihi*

Hoppas att du hittar den! vart o när hade du den senast?

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

offsides
0

Köp en ny, det fins de som lever på att tillverka och sälja kameror…:-)

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Sidentassen
0

#1 Bara kom, det där med att ta med en katt hem kan vi väl ordna ;-) Jag kommer ju inte ihåg när jag hade den senast……..Ledsen

#2 Kan du säja som antagligen jobbar och har en bra lön.Penga mun Jag är bara en fattig pensionär så det lilla jag får räcker inte till några såna extravaganser…….., nej jag får fortsätta leta.

Synd att ingen nappat, jag har smakat pajen och jag lovar att den var godCool

Hälsar Lotta P

yadhayezibas
0

Hade jag bott närmre hade jag kommit det vet du! Glad

Kittentotts
0

Får väl ringa en spåkärring el vad de nu heter, hoppas du funnit den

/ Carina

Marita-L
0

hm…jag gissar på en hylla någonstans i ett rumCoolKanske en klätterställningOskyldig

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Jag gissar på att den ligger i data rummet… för du hade den väl när du hade fotat Byske??? Kanske lilla sötisen coccos som haft ner den bakom skrivbordet????Skrattande

Sidentassen
0

#6 HA HA HA HA, FEL FEL FEL !!!!

Jag har nämligen hittat denGlad I en väska där jag har min klippmaskin.Den väskan ligger alltid i nedersta lådan i en byrå nere. Jag kom på att jag hade den ju med mig i söndags när jag var och rakade ner min kattvakts 4 perserkatter.

Tack för tipsen iallafall och Pethra, var det för pajen eller för den goda vännen du är som du tänkte komma och hjälpa migCoolCool "fniss fniss"

Nu kan jag krypa under täcket och somna gott iallafall.

HA de från Lotta som snart gör det (kryper under täcket alltså)

yadhayezibas
0

#8 haha det var för jag tänkte sno ett par katter Skrattande Nää du vet nog varför!

Sov gott!!