God morgon Tisdag
Nu är man uppe innan tuppen, vädret är inte så jätte kul…blåser till tusen!
Jag undrar om taket finns kvar på jordkällaren..hm skall nog kolla det. I dag så skall jag å mina barn ta en sväng till tygriket å se vad dom har för fint att erbjuda.
Skall sedan försöka få färdigt mitt burskynke som jag vill ha till Norge i september.
Ni får ha en underbar dag å ta det försiktigt där ute så ni inte blåser bort.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#2 Åhh vilken liten go jordgubbe.. underbar
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon!
Ja detta blåsiga väder:(
Lite mörka moln också, undrar just hur det ser ut på himlen i Borås Marita? här börjar nämligen solen glimta mellan molnen, och v vill ta High Chaparall innan helgen helst då det väntas smått nästa vecka
Nu ska jag sätta på kaffet :)
#1 Vilken underbar tjej du visar:))
/ Carina
Goddagens ni "perserifocusare",
Här har dagen startat rätt dåligt, det började med att jag knappt tog mig ur sängen p.g.av min rygg, höft och ben. Det är så jävligt vad det värker så jag kan inte beskriva det. Men upp måste man ju ändå.
Natten har varit lika besvärlig på grund av detta men det är inget att orda mer om.
Telefonen ringde rätt tidigt, det var ett par från Hallsta som jag lovat vara kattvakt åt när dom åker till sitt hemland, dom sa att dom kommer idag redan med honom, dom skulle inte komma förrän till helgen. Så det är bara upp och skura rummet han ska bo i med virkon för där är ju mina katter vanligtvis. Inte vad jag tänkt mig.
Men så satte jag mig och tittade på Blocket efter husvagn. Ni vet, den som blev stulen, nu MÅSTE vi ha en. Och DÄR fanns den, redan uppställd på Ingarö camping och det är runt Ingarö min man jobbar, kan det bli bättre ?? Klockan 2 ska han titta på den så snälla, håll tummarna för att den är bra, då har vi ett problem mindre:-) Ja, så ska jag jaga på försäkringsbolaget om ersättningen också, dom har inte bråttom precis……………
Katterna är det som vanligt med, dom ligger mest ute i rastgården och sover eller jagar något flygfä eller känner på någon igelkott, dom har vi gott om här.
#3 Carina, jag hoppas verkligen ni hinner ta er till High Chaparall. Tänk så många år som jag bodde i SMåland och aldrig var dit ?? Jo ungarna var där flera gånger men inte jag…….
#1 Oooh vilken söt och go brorsdotter du har.
#0 När du är färdig med ditt burskynke, kan jag skicka mina gardiner till dig då ?? Du skulle höra hur dom skriker på mig……………..
ha en bra tisdag alla folk
Lotta P