Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 873 ggr
spunk
0

Bada eller inte - så gick det

Nu är han badad, och det gick faktiskt väldigt bra. Det blev en ganska blöt tillställning, men i stort sett verkade han inte ha något emot att bli badad, sköljd och fönad. Det första jag tänkte när jag första gången såg honom var, att sådär kan det väl inte vara meningen att pälsen ska se ut? Eller rättare sagt kännas….. Och när han nu är badad förstår jag att han behövde verkligen badas. Tack för alla råd!

Kittentotts
0

Va härligt höra att allt gick bra:)) har du ingen bild på ditt lilla underverk?

/ Carina

spunk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nja, jag har en bild på duschningen, och för säkerhets skull är det väl bäst att jag påpekar att det är varmvatten i slangen. Infogar också en bild på Millberg (vår Ragdoll) och den nybadade Persern.

Denna kommentar har tagits bort.
spunk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OK, här kommer rätt bild…

Kittentotts
0

Titta så fin han blev!

Vilken vacker katt!

Lycka Till i fortsättningen!

/ Carina

Annkis54
0

så skönt att det gick så bra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

UlricaAndersson
0

Hihi, det där med att bada kan vara en riktig katastrof ibland;P..Men skönt att det gick bra !

Själv har jag en sådan tur att alla mina katter kan stå bredvid varandra på rad när dom badas och så :) Blixtstilla dessutom ;P

simzonites
0

Va skönt att det gick bra med badet. Och ett vackert namn har han dessutom din pojke Flört

Lotta

/Lotta

Sidentassen
0

SÅ bra det gick, och stilig är han ju . Nu är det ju bara att hålla efter honom med kammning och bad någon gång emellanåt så blir ju allt jättebra.

ha en skön sommar med era fina katter

Hälsar Lotta P