avhopp ur "Perser i focus"
Linda "Beauty Angel´s" hälsar att hon har gått ur perserifokus idag. Hon tycker att stämningen har blivit väldigt "tryckt" senaste tiden. I början trivdes hon jättebra. Linda vill isället lägga sin energi på katter,kattungar & valpen. Hon kanske återkommer i framtiden om stämningen ändras.
Mvh Lena
Ja det är enormt tråkigt att Linda lämnat perser i.fokus. Hoppas vi får se henne här igen så småningom…..
/Lotta
/Lotta

Vad tråkigt hoppas att Linda kommer tillbaka. Det är i alla forum och på listor "ups and downs".
Själv tycker jag att detta är ett bra forum där jag trivs kanonbra har kännt mig välkommen från allra första böjran. Att det ibland kan bli grus i maskineriet" får man ta, men håller med om att det påverkar stämningen.
Men vi får tänka som så att vi alla bidrar och gör dettta forum till vad det är. Så om alla försöker bidra med att försöka att hålla en viss nivå av vett och etikett och vara trevliga mot varandra så blir stämningen mycket trevligare.
Alla kan inte älska alla utan vi får försöka att samsas här ändå.
Eller har jag fel
Önskar er alla här en fortsatt trevlig söndag
/Helen

Hej då Linda..& välkommen tbx senare
.
// Mia
// Mia
Synd jag kommer att sakna dig Linda !!! Jag tycker det är så trevligt att se alla dina mysiga små godingar… Hoppas du snart kommer tillbaks.
Det är viktigt att tänka på här på forumet å över allt man befinner sig här på jorden och det gäller ju alla människor.
**Att behandla andra så som du själv vill bli behandlad…
Bemöt andra så som du själv vill bli bemött.
**
Det är ett ordspråk som alltid är något att tänka på, det vinner i längden!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#4 Håller med dej till fullo Marita, kunde inte sagt det bättre själv!
Ska försöka övertala Linda när det har lugnat ner sej lite och det har blivit en bättre stämning här inne!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Va synd Linda att du lämnar forumet
, har ju sett fram emot nya kort på dina sötnosar.
// Lillevi

Jag tycker detta är så trist och ledsamt
Hoppas verkligen Linda kommer tillbaka till oss snart igen!
Och jag håller med i allt Marita skriver, superbra skrivet #4
/ Carina

2 inlägg borttagna då de strider mot våra regler, vi tar sådant privat.
Låt oss hålla denna tråden ren
/ Carina

Hoppas att Linda kommer tebax!!! har själv gått ur i ren ilska men sedan insett att man även måste ta kritik…och att alla inte tycker samma saker vilket ju är bra!!!!!
hoppas VERKLIGEN att Linda snart är tillbaka
stämningen har blivit mycket råare här inne den senaste tiden
o jag tillhör de som hoppas att den snabbt ska återgå till vänlighet.
kritik måste vi alla kunna ta
men det är skillnad så kritik o otrevligheter
o olika uppfattningar måste vi oxå få ha…men hålla allmän trevlig ton, det kan vi alla göra

Oftast, rör det sej om rena missförstånd i det skrivna språket, och där brukar det lösa sej ganska fort!
MEN…ibland är det folk som försöker misskreditera någon annan av en/flera anledningar som få andra vet om…men de människorna ska veta…att det säjer MER om dem, än vad det gör om stackarn de försöker hoppa på! Det är värt att veta tycker jag.

Jättetråkigt att det blis så här tycker jag :(
Jag menar..Vi har alla samma intresse även om våra liv med katterna kan skilja oss åt. Personligen är detta forum guld för mig då jag kan ta till vara på andras erfarenheter och kunskap ! Ingen kan alltid veta allt, fast det är klart att man kan ha olika åsikter också ;)..Huvudsaken är väl ändå att allt kommer till ytan på nåt vis…

Nääääääääääääääääääää Linda…….,Usch vad tråkigt :-(
KOM TILLBAKA!!!!!! Please :-)
Tröstkramar
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#15 Håller helt med här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kram Chatrine

Jätte tråkigt

Vad nu då??
Nu har jag varit borta och här har det hänt grejor, typiskt mig att missa vad det rörde sig om.
Det är tråkigt om någon känner sig dåligt bemött, eller bara blir missförstådd, jag vet att det är lätt att få ett inlägg att se skarpare ut i skrift, än vad man egentligen menade från början.
Hoppas att Linda kommer tillbaka.

Men vad tråkigt!! 
Hoppas du snart kommer tillbaka till oss igen!!! Kram till dig så länge!