Ja det är måååååndag morgon den 23 juni...........
………..ute regnar det och det är rätt så kyligt dessutom. Är som vanligt uppe och ifarten tidigt, Hasses väckarklocka ringde 03.40 och då hade jag legat vaken och kelat med Byske och Coccos en timme drygt (ont i ryggen som vanligt).
Jag hoppas ni alla haft en fin midsommar även om vädret inte varit på topp. Själva har vi bara varit hemma. Vi har jagat husvagn men hittar ingenting i "vår" prisklass. Alla säljs så fort annonsen kommer ut:-(
Jo jag har satt upp belysning i vår paviljong, det blev så fint ske ni veta. Nu vill jag bara ha varmt så man kan sitta därute och mysa på kvällarna.
Idag blir det lite kattbad, och sedan är det dom där gardinerna, som stirrar på mig så fort jag sätter mig här vid datorn…..sy oss färdiga….verkar dom säja till mig, och jag ignorerar dom. Suck, men jag måste ju:-(
Jessicas sambo Aji åkte till Gbg igår för att gå sin första introduktionsdag på Stena Line. Han har nämligen fått jobb där mern måste gå en massa kurser först. Fredde, vår son alltså, och hans sambo, jobbar där. Fredde har jobbat nu i 8 år, tror jag det är. Det är ju ett kanonjobb. Jobba en vecka, ledig en vecka, snacka om mycket ledighet.
Nej nu har diskmaskinen tuystnat vilket betyder att vattenskålarna är färdiga för idag. Så jag ska ta och ställa ut dom runt om i huset och samtidigt mocka lådorna.
Önskar er en fin måndag gör
Lotta P samt alla mina plattisar och den nakne
God morgon från en regning å kylig morgon här i Viskafors!
I dag skall jag ta tag i tvätten..blä..blä..men det är något som måste göras. Sedan skall DaCapo å jag prata om vatten å schampo osv
sedan skall jag nog bara ta det lugnt mellan tvättmaskinen.
Såg att Glorias tuttisar är rosa ..kul då hoppas jag på att det har tagit sig å det blir fina silverbebisar snart
Ha en fortsatt trevlig dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oooh !:-) Silverbebbar, så vackert !
Håller tummar för att det blir så då:-)
Gör Lotta P

Godmorgon!
Här ska jag snart servera frukost till lillpojken som ska få gå leka på fritids en stund idag, det regnar ju bara så man kommer ju ingenstans. Planerna är att åka t High Chaparall, pojken har redan tagit fram full mundering i 3 dagar för han längtar så otroligt, detta är en tradition varje år:)
Man önskar det fanns finare väder då det är denna veckan jag kan åka med på utflykterna, sen väntas bebbar i huset, då åker jag ingenstans på några veckor sen
Nu ska vi äta frukost!
Ha en bra dag!
/ Carina