Min nya "vitfläckshona"
Idag har jag haft den enorma glädjen att äntligen få hämta hem Emma
Min nya familjemedlem. En cavalier king charles spaniel tik, som är 8 veckor idag. Katterna har tagit väl emot sin nya kompis. Ett stort tack & en kram till Lena Fritz som följde med och hämtade ljuvliga Emma.

Glad midsommar på er alla :)
/Linda

Åhhh gud så vacker ! Ja detta är dessutom en utav mina favorit raser, de ger så mkt glädje med sina viftande svansar, tycer de ser glada ut jämt
Grattis t en mkt vacker flicka! Ett Midsommarbarn :))
/ Carina
Jättesöt vitfläck du hämtat hem. Grattis till henne.
Men jag trodde du skulle gjort det mycket tidigare ?? Det var ju längesedan du pratade om att ni skulle åka och hämta henne?
Iallafall kul, mycket jobb nu då med att springa ut och kissa kan jag tro…….jag är inte avundsjuk precis, men visst är dom söta, det kan ju ingen säja annat om.
Hälsar Lotta P

Om du visste Lotta va kilona rasar utav alla promenader, och så rogivande de är :)))
/ Carina

#1Tack så mycket Carina :) Javisst är du underbara glädje spridare. Bella har kommit på att Emmas svans är minst lika rolig som en "vippa".
Är så lycklig att äntligen ha en hund
/Linda

Gudomlig sötnos det är något speciellt med spaniel. vet hur lycklig jag var när min röd vita kom med flyget från Halmstad till arlanda, en am. cocker spaniel. Nosgnugg ha det gott spaniel och perser är perfekt kombination

Nämen åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
Linda……..guuuuuuuuuuuud vilken sötnos :-)
Man blir ju nästan tårögd :-)))))
Grattis,Grattis till Emma och vad roligt att missarna accepterade henne med än gång.
Kram och ha en fortsatt trevlig midsommar
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Stort grattis till sötnosen Emma! En dundersöt valp som dessutom väckte Trixies moderskänslor till liv!
Kram, Lena

JÄTTEGRATTIS!
Till ditt nytillskott i familjen. Dundersöt är hon!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Grattis till en riktigt söt liten Emma!
Kram Chatrine

JÄTTEGRATTIS till en ljuvligt söt valp!! *WOW*
Vilken underbar tid du har framför dig nu!
Grattis till en söt liten tjej, en riktig liten hjärteknipare
Hemma hos mig väntas det blåa bebisar troligen inom det närmsta dygnet. Igår njöt den blivande modern av att ha blivit av med all varm päls och att bli kliad på magen av midsommargästerna och det bästa av allt det fanns en liten människokille med i sällkapet och då lönar det sig att stå under matbordet
Vad söt hon är ! Själv har jag två tibetanska spaniel och en rysk toy. En del av katterna accepterar hundarna medan andra håller sig borta :-)
/Sussi

Jätte grattis vännen! Jag vet ju vad du längtat efter denna lilla karamell! Kommer om ett par dagar så jag får pussa på henne o de övriga små trollen!*L*
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Underbart söta båda två.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
en riktigt fin liten rödvit-ing
söt mamma-mage

Tack för era ord om min Emma, En riktigt liten prinsessa är hon :) Hon har varit så duktig första natten i sitt nya hem. Jag hade bäddat på golvet bredvid hennes säng… Men Emma sov på min kudde hon *L* Och Hugo&Elsa i hunsängen :) Kunde i min vildaste fantasi inte tro att det skulle gå så bra med katterna… Men det är som att hon alltid bott hos oss:)
Japp Lena L snart kommer du upp. Ska bli så skojsigt att ha dig här :) Kramar Linda
#12 Jaadu SUssi , jag har ju haft "äran" att få träffa dina tre hundar ett antal gånger och jag måste säja att dom är HELT UNDERBARA och roliga alla tre :-)))))
Hälsar Lotta P

Nämen guuuud GRATTIS till en helt underbart söt liten vovve,,,,gud så go. All lycka med den lille.
//Tessan
Grattis Linda till din nykommling.Jätte söt liten valp.Vad kul att det går så bra ihop med katterna.
/Annika.
Grattis till din underbart söta lilla valp!
/Lotta
/Lotta

GRATTIS till nytillskottet, hon är SUPERSÖT din Emma.
/Helen

Vilken kalaspingla du har köpt 
ÄLSKAR den rasen…dom är så söta & alltid glada.
Lycka till med din vitfläck
// Mia
// Mia