Som Hund och Katt
Strimma har tittat på film på TV i helgen och inspirerats. Nu har hon anställt en Nanny av underordnad art d v s en hund.

Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Gud vilka mysiga bilder!
#2 Vad är det för ras du har? är det gordonsetter?
/Lotta
gulliga bilder
o förr sa man att hund o katt inget gick ihop
ytterligare en gammal felaktighet

#7 Vad läckert de matchar ju varandra i färg
#8 hi, hi jag jag försökte jämföra med kattens huvud i förhållande till hundarnas och blev inte riktigt klok på det. Gick mest på färgen när jag gissade rasen….
Fina är de i alla fall, dina voffsingar.
/Lotta

Nämen ohhhhhh vad duktig nanny hon är din Alice, kanonsöt bild på lika söta missar och vovve.
Har hon tagit lite ledigt Strimma? *fniss*
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag måste bara få visa lite bilder på Monte och Elvis tillsammans, visst är de för goa tillsammans?
Fler bilder hittar ni på vår blogg: http://ivarakatterssallskap.blogspot.com/
/Lotta

/Lotta

Åhhh va mysig han är Lotta!
Va härliga de är ihop
/ Carina
härlig färg på vovven
Fantastiska bilder, tänk att de kan vara så fina vänner :)
Men ååååhhhh vilka UNDERBARA foton ni visar oss, jag blir alldeles varm i hjärtetrakten.
Lena Fritz, Kan inte du ta fram fotot du har av Trixie med kattungen liggandes på henne, det är ju också så fint……..
Hälsar Lotta P

Jättegulligt foto på hund och katt!!!

#21 JAA der var DET fotot jag menade:-)) Man ser ju knappt det lilla kissebarnet. Helt ljuvligt foto tycker jag.
Hälsar Lotta P

Vilka UNDERBARA foton Lena!
Jag har ju haft förmånen att få träffa Trixi live några gånger och hon är ju jätteförälskad i alla dina vacka katter och tror säkert att hon är mamma till dem alla…..
Eftersom jag alltid har haft lite respekt för stora hundar har hon verkligen "botat" mig. En mysigare och snällare hund kan väl knappast finnas!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Tack Lisa!
För dina goa ord om Trixie! Hon har botat många med "hund skräck" och då speciellt " schäferskräck"! Är ju välsignad som fått den stora äran att ha denna jycke i min ägo!
Kram, Lena

Jättefina foton i denna tråden - rörande foton!!
Även här hemma bor det ju en go hund som kisarna äääälskar mycket ,mycket. Kan bidra med ett foto på Ängla och min hund Love som myste ihop på uteplatsen en skön sommardag när jag påtade i trädården. Ser ni Ängla? 
#25 Jättemysigt foto på hund o katt! Ja, jag ser lilla Ängla intill väggen, såå gullig!!!

hahaha vilka underbara foton…

#26 Tack! De låg och först myste tillsammans, och sedan sov de sådär gott ihop.
#28 Hehe, smart att använda hunden som KUDDE!?!?! 
#29 Såå sött!
Jättehärliga bilder!

….Är inte lätt att vara hund hos Källtorpet´s