Svartsmoke-vit kille

men ojoj så söt
// Lillevi

Åh va söt man kan vara då! Vad gör det om man har för lite vitt, söt är man för det
/ Carina

Vilken liten godbit, gratis och lycka till med honom // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Åh så söt
gick in o tittade på din sida..IFALL han kunde vara en exo
men där står det att du bara har perser nu:(:(
suck….sötnos var det iaf
Kanon söt kille.
//Annika

Jättesöt kille !!
// Christina

Tack vad kul att ni gillar lilla Gustav
Nää än har han inga öron *L* Och jag hoppas det håller i sig ;) varken mamma eller pappa har stora öron så jag är inte så orolig för det:)
Det stämmer Annki att jag bara har perser nu mera. Mvh Linda

Där har vi sötnosen "Gustav" ! Vilken utveckling denna kille har, hur ska detta sluta?????
Kram, Lena Fritz
Ingen risk att denna kille få några öron..han kommer höra väldigt dåligt =) Super söt som han är!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åhhh…..så ser man godingen en gång till!
# Ja…..Lena var ska det sluta????
Kommer ju snart upp till er så jag får pussa av mej lite på alla godingarna!
//Kramar från Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Tack 11, 12 och 13 :)
Men Lena L är du redan hemma ???? När du för en gångs skull skulle ut 

Jättesöt kille, med alldeles för lite vitt som du skriver. Inte konstigt att han är söt, med de föräldrarna…….
Lotta P

Jättesöt kille Linda, grattis till honom!
//P3

Snuttgubbe, han blir kanon tror jag

visserligen är det exo jag letar efter
men FINNS det nåt sötare i hela världshistorien…än perser..
o dessa slår ju ALLT…
im in löööööööööööve

JÄTTEGRATTIS Linda!
Denna kille är dundersöt och kommer att bli KANON i slutänden!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Så söt!
/ Carina

Jätte söta små trollungar..super grattis till dom

Dom är så jättefina båda två 
// Lillevi

Min favorit är fortfarande lilla killen som har en fin bredd mellan ögonen.
Ska bli kul att få följa utvecklingen på dom båda och hoppas att paddan utvecklas så som du vill,eftersom hon ev är en keeper,jag skulle nog behålla båda eftersom pappan nu är kastrat.
Ha det bäst och sköt om dig
Kram// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jag håller med #25 jag hade behållt båda och då blivit tvungen att slänga ut sambon.. *asg*
Supersöta är de!!

Åh de är DRÖMSÖTA!!!

Tusen tack för alla kommentarer om mina små
Blir så glad:)
#25 #26 Killen är redan reserverad så där är det för sent att spara *L* Men jag ska ändå inte ha en silverhane…:)
Vilka ljuvliga småttingar! Och killen har väl inte så extremt lite vitt? Han har ju alla 4 benen vita, samt magen och i ansiktet, så är det då kragen som inte är hel? I vilket fall som så ser är han en riktig sötnos.

/Lotta
/Lotta

Tack Lotta
han håller som 03.a, Kunde önskar vit krage & ryggfläck :) Men man kan inte få allt & jag är super nöjd med dessa 2 :)

Kanonfin kille som bara blir bättre och bättre!!!
Kram, Lena

Kärenån, vad fin dema kille är!!!! Har ju haft förmånene att spana in charmtrollet samt syster ikvälll! Linda nu väntar jag på ett foto på syrran som är en super PER 02:a!!!!
kram. Lena

OJOJOJ!
Vad var det jag skrev för en vecka sedan!? Den killen kommer att bli SUPER! Verkar stämma redan eller hur!?
Kram Lisa L S*Amors Troll
#32 ååå vilken lite goding *love*

Åhhhh…..vad han växer!!!! Så lilla Gustav fick oxå vara med o fira! Jättesöt är han, så pussa på honom från mej
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Gustav har jag gillat från första gången du visade honom och han är fortfarande min favvokille som ser ut att utvecklas åt rätt håll :-)
Kram och ha en fortsatt underbar helg
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tack Lena, Keso Lovelines & Englagirl:)
Han är en liten "kubig" den lilla pojken, Ska fota tösen, imorgon kanske. Idag har de börjat få smaka på uppblött torrfoder. Och de åt faktiskt med god aptit :)
/Linda
Underbart söt !!!!!

Min favo från början, synd att han är silver, annars så hade jag kattnappat honom. puss puss :-))))))))))))
såååååååååååååååååååååååå fin
bara älskar honom
Tur att man har möjlighet att ändra sig, eller hur ????
Han ser bedårande ut, kanske det vita skulle räcka ändå, fin fin är han Linda. Och så kul att du iallafall fick så fina bebbar efter Hugo, då har du ju något att fortsätta med.
Hälsar Lotta P

Oh vad glad jag blir över era ord :) Håller med dig Ulla, synd att han är silver *L* Men syrran ser ut att vara utan silver, till min stora glädje 
mvh Linda
#43 nej nej nej ni vet inte vad ni pratar om…fniss… själv klart har han den BÄSTA färgen…SILVER..underbart vacker
.. Men vad är det för schampo du tvättar honom i ser du inte att han tappar färgen där på vissa ställen…hahahahahahaha / Marita

men oj oj oj sååå söt.
//Tessan

mums! vilken vacker kille 
// Lillevi