Blomsterfröjd

Åh så fin bukett!
Älskar dessa blommor!
Och tänk va gott få in lite utav naturen för katterna:)) så gott!
Här har jag försökt samtala lite med vår Vanilla som skriker då hon jagar alla flygande insekter som råkar komma in, nu vet jag inte om de hör:)) men sa t henne att jaga gör man i tysthet annars flyr ju bytet
/ Carina
Vilken vacke bukett ! Katterna är snygga dom med :-)
Grattis i efterskott !!
fina bilder
grattis på födelsedagen Lotta
Grattis på födelsedagen Lotta..visst är Pioner underbart vackra å luktar så gott..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#5 och 6 födelsedagen var den 11:e juni, hade kalas i söndags och fick då dessa vackra blommor. Tack för gratulationerna.
/Lotta
/Lotta
Väldigt fina bilder, vad gulligt att missarna är med! Pioner sägs symbolisera kärlek och tillgivenhet enligt feng shui. Påminner mycket om vad som sägs om perserkatters sinnelag :) Stort grattis på födelsedagen!
Hälsn. Maja.
Grattis i efterskott Lotta, blommorna är fantastiska:-)
Hälsar Lotta P
Grattis i efterskott på födelsedagen Lotta! Jättevackra blommor i vasen och vackra katter och gullig hund på bordet!!!

Grattis i efterskott. vackra bilder av både djur och blommor

Grattis i efterskott Lotta!!

Grattis i efterskott Lotta :)
Vilken fin Whippet du har
Vi hade en whippet när jag var barn :)
/Linda

Läste för fort Lotta:)) Grattis i efterskott !
/ Carina
Tack för alla gratulationer 
#16 Ja visst är han fin (säger en partisk matte) och så har han ett helt uuuuunderbart temperament! Whippet är verkligen en superhärlig hundras.
#17 jag älskar också rosor!
/Lotta
/Lotta

Stort grattis till dig i efterskott,,,o vilka underbara bilder
//Tessan

/Lotta
Det var fina bilder,det var intebara Elvis som fick mumsa på den jättegoda tårtan,Majken o jag tyckte också om den .Tack så mycket Lotta.Det blir en försenad present,va sägs om