Bebisbild:-)
Ja som ni alla vet så fick ju min älskade Pärlan en svart tjej med lite dramatiska följder, kejsarsnitt med en död gosse osv……… detta hände för ca 3 veckor sedan. Det här måste bli tredje gången gillt trodde jag (och Lena i parningstillfälltet). Nu måste det komma en snygg svartsmoke tjej.
Men som vanligt ska man inte hoppas för mycket och Pärlan som börjar bli till åren ska pensioneras nu.
Pappa till den här tjejen som föddes är Källtorpet's Stephen, Lena Fritz fina svartsmoke kille som jag har haft äran att få para på ett flertal gånger.
Nåväl, det blev en rätt fin svart tjej iallafall som kallas för Skrutten härhemma, och jag tänkte jag skulle dela med mig av ett litet foto av henne.
Håll till godo
Hälsar Lotta P
En sån sötnos bland lobeliorna
/Lotta

/Lotta
super söt…passar verkligen i bland blommorna…för hon ser ut som en själv..ljuvligt gullig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Skrutten är JÄTTEFIN. Gissar på att hon insuper dofterna från blommorna :) Skulle vara kul att höra om hennes personlighet? Hälsn. Maja.
Vilken jätteunderbar liten Skrutten! Såå söt!
mums vad fin
ser ut som en chokladpralin:)
En riktig lite sötnos ! Med öppna ögen skulle det vara suuuper !!

åh va fin! Vilken underbar bild bland blommorna
/ Carina

// Mia
// Mia
Oj vilken goding!!!! Henne måste jag få se live senare i sommar!
Kram!

så jätte söt en riktig midsommarbild
/Britt-Marie

Jätte mums

Nejmen för en goooooobit!!!
Å gud så snälla ni är allihop.
Puss tillbaka från Skrutten
#9 Det är bara att komma, det vet du. Ska Byske vara resklar då också ?
#6. Du får väl stuva in ungarna i bilen och pallra dig hit då*hhihi*
Tack tack, jag lovar att det ska komma bättre bilder nästa session, då med ÖPPNA ögon *LER*
Ha en fortsatt bra kväll
Lotta P
Grattis till den söta lilla flickan! Fin bild bland blommorna
!!

Såå gullig liten tjej bland blommorna!!
Gunilla

Vilken underbar bild på en otroligt söt liten bäbis!!

Nämen ohhhh sååå söt,,,helt underbar.
//Tessan