Nu är Byske badad !
GIssa om det behövdes ?? Hon ligger ute i rastgår´n hela dagarna tillsammans med den andra och rullar runt i jorden, torkade mossan och allt annat skräp dom har där. Hon var vaktiskt gråbrun under magen nu så det var bara ett MÅSTE att ta henne i duschen.
Skitsur blev hon förståss, för DET hade ju inte hon räknat med, så efter badet,n när jag ville fotografera då rullade hon ihop sig i elementhängaren, och knep ihop ögonen precis som en tjurig barnrumpa
NÅväl, jag fick ett bra kort av ca 75 tagna, inte dåligt ändå……………..eller bra ??? Hmmmm, jag kan väl inte påstå att det är så där jättebra, men det duger för oss iallafall:-)
Så här är Byske, eller som hon heter i stamtavlan S*Sdentassen Key 2 My Heart PER fs 01, snart 5 månader ung och mammas lilla hjärta förståss

Va en söt tjej du visar
/ Carina

Du har missat lite fläckar ser jag… 
Ser också att ni har sådan där röd äcklig jord som färgar av sig massor * ASG *
Bums i badet igen….
( förlåt..kunde inte låta bli )
Kram Mia
// Mia
Oj så väldans söt liten katt.Lena
Hälsningar LENA
Åh så fin hon är! Men var det inte hon som skulle flytta till mig? Jag kan väl få låna henne och showa henne? 
Kram
Pethra
Tack Carina och Lena.
Mia du din………attans cp-"skalle", du vet inte vad du pratar om he he he, nej tur att man kan skämta, jag tror nog du tycker hon är liiite fin
Pethra, självklart får du det, det är bara att komma och hämta henne. Av mig lär hon ju inte bli showad. Under tiden kan ju jag ta hand om Esthers förlossning och bebisar, så jag är säker på att jag väljer rätt sen också 
Ha det gott
Hälsar Lotta

Ohhh vilken underbart fin katt du visar upp *mumma*. Det finns plats för henne här i Gävle
.
//Tessan

# 5
Japp..jag tycker allt hon är fin..annars hade jag inte vågat säga så hehehe 
Kram Mia
// Mia

Åh en sån sötnos! Jättevacker är hon!!
#5 Så har H smugit dit igen 
#5 Hi Hi Tessan, kan tro det jag, men näää jag tror inte det. Det gläder mig ändå att du tycker om henne,
#7 Jag förstod väl det jag. Nästa katt in hos dig skulle ju bli en vitfläck , eller var det inte så 
#8 Tack snälla du
#10 hihi Ester förlåter dig såklart. Vet du hon har mage redan.. ca 22 dagar på väg är hon redan..tiden går fort! Och Astrid ser ut som hon ska spricka snart.. 
Jätte söt tjej…hon ser så "ren" ut du har nog tagit lite för mycket "vitt" schampo….hihihi
Du skulle nog inte låtit avfettningen suttit i så länge…hahahaha
#2 nej nej nej ner i jorden igen…
Hon är underbart söt
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Mums vilken juvel .-)
Du kan ju fota :-))) men det kanske "bara" var svart som du tyckte var svårt att fota?
*ler*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#11 Jag tänkte väl det jag, inte kan hon vara arg på sin "gammelmatte" heller:-)) SPÄNNANDE med Astrids mage och vad den kan visa sig innehålla……….hmmmm…….. Vet du Smula har också börjat få mage, trots att det inte är längre tid än lite drygt 3 veckor, vart ska detta sluta månne ???
#12 Om du bara visste så mycket "vitt" schampoo jag har hemma, har samlat på mig sånt i måååååånga år jag, och effektivt är det också som du ser:-) Tack snälla du för det du skrivit, för mig är hon en ängel med världens mest lättskötta päls, trots att hon har så mycket vitt och det är ju skönt det.
#13 Gulle dej,
jag kan inte alls fota och är väl medveten om det också. Jo det ÄR svart jag menar att jag absolut INTE kan fota, katten syns inte på bilden hel enkelt, inte ansiktet iaf, tyvärr
Tack snälla ändå:-)
Hälsar Lotta P
Naaaaaaw, hon borde vara modell för kattschampo :)
15 Oj, TACK snälla du, så gullig du är :-))
Hälsar Lotta och Byske