Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 873 ggr
yadhayezibas
0

Min prinsessa!

Tänkte visa ett par nya bilder på min prinsessa här hemma. Jag fotade henne väldigt mkt när hon var kattunge för hon var såååå himla söt så jag kunde inte låta bli. Och nu när hon är vuxen så springer hon all världens väg när jag tar fram kameran. Skrattande Men idag lyckades jag ta ett par bilder på henne som blev ganska bra iallafall.

Hoppas ni gillar henne! Hon är för övrigt dräktig med en superfin hane och jag hoppas att det blir kanonfina bebisar!

Cajza
0

Så söt hon är och vilken härlig ögonfärg. Håller tummarna för hennes väntade bebisar // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
0

FörvånadOtroligt sötLena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

jättefin katt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

oj vilken gobit,,,supersöt

//Tessan

amarula
0

Hon är jätte söt och kommer säkert att få fina bebbar

//Britt-Marie

BeautyAngel
0

hon är väldigt VACKER :) Lycka till med kullen :)

yadhayezibas
0

Tusen tack allihopa!!! Jag blir rörd när ni skriver så fint om min prinsessa. Glad

simzonites
0

En jättevacker tös, lycka till med de kommande bebbarna!

/Lotta

/Lotta

Sidentassen
0

Ja vad ska jag säja UNDERBAR kanske ? !!!, jag älskar henne och det vet du ju också så väl. Jag är så tacksam att du tar så väl hand om henne och jag ser med förväntan fram emot hennes bebisar

Men du glömde ju skriva vad hon heter Ester, utan H ! Oskyldig  Eller som det står i stamtavlan  S*Sidentassen Exclusive Presentation KyssKyss

Hälsar Lotta

yadhayezibas
0

#9 jag glömde inte jag bara tog för givet att de flesta här inne vet vem hon är. Glad

Lovebuffen
0

Men sååå vacker hon är! Underbara färger!!

Spännande med kommande bäbisar - varmt lycka till med dem!

englagirl
0

Hon är jättevacker….Grattis till henne och lycka till med kommande kull. Det blir nog finfina bebisar där :-)

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

yadhayezibas
0

Tack alla igen! #12 ja jag ser verkligen fram emot hennes kull eftersom jag lånat en hane till henne.Glad

miascharming
0

Supersöt & vacker Kyss

Lycka till med kommande kull…ser fram emot bilder Skrattande

// Mia

Marita-L
0

Underbart söt tjej !!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

kalltorpets
0

Håller med om att hon är en prinsessa som dessutom är mycket vackrare "live"…..Skrattande

Lena

yadhayezibas
0

Tack Mia, Marita och Lena F. Ja min lilla Ester pester är vackrast i världen Cool " inget partisk jag inte"