Charmed Ones Yang
Det var länge sen jag visade nån bild på min hane här hemma. Pappa till min bruntabby blandannat. Han har fällt av hela pälsen nu och ser för hemsk ut tycker jag men han låg o myste så himla fint ute förut så jag var bara tvungen att fota honom lite. Han fyller 2 år i september så han börjar bli en "riktig" hane nu tycker jag iallafall. 
Visst ser han väl mysig ut min lille gubbe?

Han ser jättemysig ut och han ser ut att trivas ute i det gröna. Vilken härlig ögonfärg han också har // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack Karin!!! 
han är bara MUMS
Hemsk?? Nej han är ju gudomligt söt
Vilka ögon… han berättar jätte mycket med dom…här är jag jag mår bra livet är underbart 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack Marita och Anki!! 

Vackra bilder på underbar katt
// Mia
// Mia
Håller med övriga. Underbar färg på ögonen har han och han ser verkligen ut att trivas med livet!

Men, vilken härlig misse!!!! Ögonen är såna man kan drunkna i! Var rädd om raringen!

Jätteläcker misse

Oj vilken liten DRÖMSÖT kisse - helt UNDERBAR ju!!!!
Han är underbar han också Pethra (DÄR ska det vara ett H iallafall ;-) !!! Men jag tycker iallafall bättre om din andra gosse, somjagintekanskrivanamnetpåförjagharglömthurdetstavas
DU, kanske jag skulle ta och låna hem Tyson till mina tjejer härhemma, som vill träffa pojke ?? DET vore ju super, han som vill ha så mycket tjejer…………………????
Nähä, inte det
och jag som tyckte det var ett så bra förslag. Nä, då är det väl bara att fortsätta vänta på Pedofilen Göte då, eller köpa den där vackra. …………..
ALLA dina missar är så vackra så Pethra och dessutom håller du dom så jättefina.
Kram till dig och övriga familjen från
Lotta P
#11 Khalifa heter han
Ja han är stråt vassare än sin far men det är nog för han fått mkt av sin mor oxå
Pedofil Göte! *asg*
Tack allihopa för ni gillar min grabb! Inatt har han sovit i sängen hos mig och det hör inte till vanligheterna precis. Så han är nog inne i en "trivas med livet" period vilket lös igenom i hans ögon när jag fota honom. Jag var tvungen att ligga kvar en extra stund imorse för han låg så mysigt.
Ha en fin dag alla!!
Hälsningar
Pethra & Tyson

Ojjj så underbart fin han är,,,jag älskar svart-vitt. och vilka underbara ögon han har *mums*
//Tessan
Mina flickor här hemma säger -MUMS vilken vacker pojke, vart bor han?
Matte kan inte annat än hålla med!
/Lotta
/Lotta
#14 Tyson hälsar att han bor i Linköping och att han gärna tar emot tjej besök!
Tack till Tessan oxå!