bella dag 56
ja här kommer ett foto på min helvita exo flicka dag 56 inte så stor så här tro jag 2 st ler eller vad säjer ni?
Jag vill tacka kittettoten för att jag fick förtoendet att ta hand om denna underbara flicka
och vit mummmssssssss
hur många tro ni hon har samma uppfattning som jag eller
tack än en gång carina för jag fick ta hand om bellis

jo..men det kan allt finnas ett stort antal ungar där i

Va vacker hon är Bella,det blir nog fina små vitisar.Hoppas allt går jätebra.Lena
Hälsningar LENA
Där är det nog ganska många :-)

Ser ut som det kan bli ett bra gäng där…!!
Lycka till va spännande!!!
Kramisar oss 2

Vad underbart söt blivande mamma!! Blir sööööta kattungar efter henne, den saken är klar!! 
Jag tror att det blir MINST 4, men troligen 5 eller 6……håller tummarna att allt går bra!
En jättesöt blivande kissemor men med alldeles för kort päls;-)
Hoppas hon får många småttingar, men inte för många vita eftersom du behåller allt med den färgen, man kan ju inte ha hur många som helst!!!
KRAM Lotta P
haha lotta har hon kort päls haha hmm bättre än ingen alls
skoja bara bella är underbar katt skall ni veta
jag blev överlycklig när jag fick förtroendet av carina ta över henne och sen helvit med mumms

hejsan en jättesöt katt, hon får nog lika söta barn som hon själv.
#10..men vad fint du får det Lena..gott för alla
jag lägger in denna bilden i "rastgårdar"

#10 Oj Oj Lena va fint!
#9 Så mkt kärlek du har MiaPia t dina katter så är jag glad att Bella fick detta hemmet. Och jag är så spänd, längtar nog lika mkt som Miapia att få veta o se dessa små, jag räknar dagar. Det va en jobbig tid som jag tog beslutet placera Bella, jag va trött, deppig och va mkt sjuk, orkade inte helt enkelt. Bella o systern rök ihop minst 2 ggr dag det sista, så de flyttade t olika hem. Jag är så glad att du MiaPia skriver, skickar foton mmm så ofta. Tyvärr gör inte systerns samma, där får jag tvinga mig på för få veta. Visst saknar jag dem, och de kommer ofta, men det är då skönt få veta de har det bra som Bella. Men idag saknar jag det vita, det va nått speciellt
Tack MiaPia för du ger Bella så mkt!
/ Carina
ja nu är bella i dag 64 så hon kommer nog innan lisa eller va tro ni hihi

Näpp hon kommer inte innan Lisa, hon går t 66-67-68 runt tror ju bäst på 67 förstås :))
Så du har att göra med vakande några dagar till :))
/ Carina
ja här går vi med över hihi dag 66 nu pust dessa dammer
ja dag 67 i dag pust .ler

Ja då kommer det snart ju, idag el imorgon, beror på vilken dag i parningen du räknat förstås :) 5 små troll tittar ut snart:))
Spännande ju
/ Carina
dag 68 pust
ringer vet nu o kolla hur jag skall göra
lugn å fin…en del kan få i dag 69 utan att det är något galet…sedan handlar ju det lite om hur många dagar dom parades…för man kan ju inte med hundra säger vilken dag det tog sig..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#19 Men ! nej ring inte veterinären. Bella får sent, de får i dag 68-69 MiaPia Lugn Lugn! Hon har ju fått 3 kullar här innan, eller hur? Så länge hon mår bra är det fullt okej
/ Carina
#19 Jag undrar MiaPia: från vilken dag räknar du ?? Jag tänkte bara eftersom det går så många dagar ?
Håller tummar och tår för att dom kommer snart.
Kram Lotta
jag räknar från 2 dagen hon va hos killen
hon är lungn o fin inget alvarligt vill bara kolla så allt stå rätt till är jag proskig hehe
hon va hos killen 3 dagar samanlagt

#24 Nej du är inte pjoskig egentligen! Förra förlossningen va ju inte så kul för henne, Men det gick ju bra tillslut
Men invänta t imorgon iallafall!
/ Carina
24 Räknar du 2:a dagen som dag 1 då? DÅ kan det i praktiken vara så att du räknat 2 dagar fel
för om hon blir parad dag två av de tre hon är hos hanen så är dag tre dag nummer 1, hänger du med ? I så fall är det bara dag 66 och då har hon minst 3 dagar kvar innan du behöver börja oroa dig det allra minsta
Det här kommer bli bra ska du se gumman, alla håller ju tummar och tår, kan det annat än bli jättebra då ??
KRAMAR i massor från Lotta P
hihi tack för erat stöd hihi bara lite pjoskig
dag 69 nu hehe

eller 68, lugn lugn
Eller t.o.m dag 67…….NEMA PROBLEMA ……….det här kommer gå jättebra :-)
Kramar från Lotta P
hihi ja

Hur mår Bella idag?
Hälsa fr gamlematte hon ska ha idag
/ Carina
ja..nu är vi nyfikna
hihi bella mår bara bra men inget tecken ännu
hmm börja bli orolig nu kanske skulle ringa vetten iallafall

Det är nog ingen fara miapia så länge mammakatt är lugn.
Om hon "bara" är på dag 68 idag så är det ju lugnt :-)
Hon kan ju gå tom dag 72 innan du behöver oroa dig om hon fortfarande är lugn o äter o dricker.
Känner eller ser du att det rör sig i magen? Har magen sjunkit?Har du sett om slemproppen gått?
Lycka till,håller tummarna att dom kommer före måndag i alla fall.
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Ring å kolla om dom har jour i helgen så du kan få komma in om något inte händer eller om hon sätter i gång å något annat går fel…
Man skall ju iallafall försöka ligga ett steg före…
Bra tecken är ju om hon äter å dricker å mår bra…
Du känner foster rörelser… Viktigt..
Mamma katt är lugn å sansat.
Kram
allt är bra med bella hon är lungn och pigg äter gosa o sover presic som vanligt
jag har ringt till vet nu och pratat och jag har hans privatanummer så det är lungt
han sa jag kunde ringa dygnet runt om något skulle hända
jag skulle bara hålla mig lungn ut kommer dom allltid hehe jo sant iof ..
dom sparkar för fullt i magen så det är inget fel där heller
så jag får väl lungna mig tills dom ploppa ut då eller åka in o kolla henne på lör el söndag
men ingen fara med bella alls hon är pigg o glad äter o dricker osv osv så det är ingen fara
Låter fint…

Låter bra hon mår bra, som sagt ut kommer de!
/ Carina
Hur går det???

MiaPia är ej vaken på msn heller
Nu håller vi tummarna det sätter igång snart så hon får sova djupt, tror inte MiaPia sovit helt ut sen förra veckan
Jobbigt med dräktiga flickor
Heja Bella, kom igen nu så matte din får sova, men kanske det är pågång? Nu håller vi tummarna!
/ Carina
här hålls oxå tummarna för Bella
hihi inget ännu i morgon åker jag till vet iallafall den saken är klar 
visst är det seeegt:)
jaa verkligen men hon är pigg osv osv äter gosa men va i helsike
Det gör du rätt i MiaPia…sparkar dom forfarande lika mycket?
japp fullt ös i magen är det så det är heller ingen fara
Har magen ramlat ner ännu? Alltså ligger bebisarna mer under magen än på sidorna? Ser hon smalare ut?
ligger nog mera under nu sulle jag tro
Ja då bör hon komma innom det närmsta dygnet annars tycker jag att du gör rätt i att åka in. Det är ju inte bra att vänta allt för länge… Är hon i dag 70 i dag enligt dig? men kan vara i dag 69-68?
Har hon inte kommit i morgon så är mitt råd ring å hör.
Kram Marita
Chocko ser ungefär likadan ut tror jag hehe
när hon sitter upp så ser hon ut som en känguru…en stor påse på magen
dag 68 här

Jag hade ju väntat om de är så hon mår bra, sen hade jag åkt in på Måndag morgon och kollat.
Äter hon och mår bra, det sparkar och allt är okej med Bella så är det väl så som marita säger, hon är i 68-69, de vet vi ju inte
Håller verkligen tummarna att det går vägen med allt, och att det kommer igång nu framåt kvällen,natten
/ Carina
pust hade varit skönt sova en natt nu annars först lisa sen bella haha
men men värt vänta skall ni veta
vattnet är på gång nu

Hej Miapia.
Håller tummarna nu att allt går vägen och att du inte behöver vara vaken i natt.
Kommer tillbaka om en stund och kollar om det har kommit några bäbisar……
Kram
Yvonné
spännande, hoppas allt går bra:D

Va härligt för dig det verkar bli klart inom närmaste timmarna
Nu är jag sååååå nyfiken :)
Och du får gärna ringa mig om du vill!
/ Carina