Blev så glad

Åhhhh vilken fin grabb 
// Lillevi

Ja det är så enormt roligt att få hälsningar och bilder från sina kattungeköpare.
Vilken härlig bild på en vacker katt.
/Lotta
/Lotta

#1 tack
Den första är en tjej och den svarta är en kille, glömde skriva det i glädje yran
#3 Mmmm
jag håller med dig Manbukten
finns inget roligare
o så skönt de ser ut att ha det

#5 Ja eftersom jag sålde dem som fyraåring och tvååring tillsammans. Så har inte samvetet varit hellt i sin ordning.
Det här var gott att se må du tro.
#2 skrev visst innan jag hann se den andra bilden, även det en vacker katt. Va härligt de ser ut att ha det. 
/Lotta
/Lotta

Tack Lotta. Ja det har det gott på riktiga Landet. Ja det syns att det har mysigt. värmer i hjärteroten Det var en så sorglig historia Candy vart katrerad utan att det var något fel. Vetten ringde och fråga om det fick raka foderkattens tova ( som också skulle bli kastrat) men det rinde inte och frågade om det skulle fullfölja kastreringen, fast allt var friskt. vilket tala om för mig att det inte kunde vara. De hade skrämt upp mig ordentligt. Hon löpte med lite blod. När kastreringen var klar tala de om att så är det ibland hellt ofarligt. hellt underbar tjej som bara behövde få upp näsan en bit på sina avkommor.

Alltid lika mysigt få dessa bilder fr kattungeköpare, man mår bra själv då man se de ha ett kärleksfullt hem
/ Carina

Dom ser verkligen ut att ha det gott 
// Mia
// Mia

#9 och #10 Ja det är jättegott att se och få. Fick massor av kort och fina kort. Tror hon köpte kameran enbart för katterna i alla för mycket därför.

Tack Bullan. Ljusblå med möjligheten till chokladanlag hade inte varit fel. Min upplevelse är att alla färger ofta blir ljusare med choklad anlagen. vet ej om det stämmer bara en upplevelse.

Åh vilka VACKRA katter, särskilt den första föll jag för direkt. MUMS!! Förstår det
är jätteroligt att få bilder från kattungeköpare.
Mkt vackra katter !! Dom ser ut att ha ett underbart liv.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#14 och #15 Tack goa Lovebuffen och Marika

Det är väl lycka om något, att få bilder på katter man sålt
Och samtal där man får höra hur mkt de tycker om katten :)
Kissarna ser väldigt välmående ut :)

#17 Ja det kan nog inte sägas för många gånger att det är lycka. Likadant som den otroliga sorg vid motsatsen