Är din katt säker utomhus?
Hur vistas era fyrbenta älsklingar utomhus? Tydligen är de inte ens säkra på ens egen balkong längre…
Vilka galningar det finns
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=777875
Denna artikel väcker funderingar på om ens "innekatter" är säkra i sina rastgårdar, på altaner och balkonger? Inte bara att de kan bli attackerade av galna människor de riskerar ju också att bli stulna, något att tänka på när sommarvärmen lockar till att ha öppet och låta katterna vistas "ute".
Lotta
/Lotta
det finns tydligen idioter överallt
men vi kan inte bry oss om detta
lev på som vanligt tycker jag
annars skulle vi inte våga göra nån längre
men det är ju inte fel att gardera sig så mycket det bara går:)

#1 Hellt rätt bara, för mycket.
Fy 17 vad arg man blir…. Tur man bor isolerat. Vi bor på en liten plätt på en åker. Vi är fem hus och en bondgård. Här är alla "poliser" och det är alltid någon hemma. Släpper dock bara ut katterna när vi är hemma och ytterdörren kan stå öppen.
Stackars den matten….
/Anne
Läser jag rätt eller…ÄR DOM INTE KLOKA ELLER ???? Jisses.-..Jag blir så arg å det gör ont i hela kroppen ända in i benmärgen…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

finns så mkt galna mäninskor överallt
Ja jag har öppet natte tid i min rastgård (om det är mkt varmt) vi bor ju i ett stort område, men de mår så bra av detta
Men visst finns tankarna, men vi har nu beslutat bygga ut kattgården, och kommer då ha bättre säkrare lås och nät då vi bygger
/ Carina

*ryser av obehag* Blir också såååå ARG!!! Och mörkrädd…..
Mina katter får bara vara ute i trädgården när jag själv är ute, så det känns iaf tryggt.
Var rädd om era katter där ute!!

Hur i helvete tänker folk so mgör sånt här!? det måste ju vara något som är riktigt snett i huvudet!
Min Hanna brukar vara ute i trädgården, ibland går jag ut med henne i koppel