Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 877 ggr
englagirl
0

Fertil hane ev till salu

Jag har en fertil perservitfläckshane som iofs inte fått para ännu då jag inte har haft nån hona till honom.

Jag har bestämt mig för att sälja honom och vet inte om jag ska sälja honom som kastrat eller om nåt litet katteri kan vara intresserad.

Jag brukar iofs BARA sälja vuxna hanar o honor som kastrater men jag tänkte att jag kunde frångå den regeln OM jag hittar lämpligt hem och till nån uppfödare som har ett registrerat stamnamn och ett seriöst avelsprogram.

Och som sagt…..Han säljs BARA till ett litet katteri där han INTE behöver bli instängd i ett rum.Han är strilfri och en riktig charmör och skulle nog kunna tänka sig i framtiden att åka på en eller annan utställning oxå.

Pm:a mig om ni känner nån som skulle vara intresserad och om information om stamtavla och pris.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

englagirl
0

puttar upp den här tråden då jag ännu inte hittat rätt hem

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

Hoppas du hittar ett bra hem snart.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

den är i alla fall läst 100 gr:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
0

# 3 jaaa jag såg det,kul :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miapia
0

bild på han kanske *ler*

Sidentassen
0

Hemlis Bara kom med honom du Hemlis

Hälsar Lotta P

englagirl
0

putt,

Han är fortfarande till salu :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovelines
0

Du hittar säkert ett gott hem till din kille där han kan få para några honor om åretGlad

Stort lycka till nu!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

englagirl
0

# 8

Tack Lena

hoppas det….men jag säljer honom lika gärna som kastrat bara han får ett BRA hem.

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovelines
0

Håller med dej! Hemmet är det absolut viktigaste! Det ska kännas bra i hjärtat! Många som kikat på tråden såg jag.

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Kittentotts
0

Ja här skulle jag inte våga ta in en fertil tror jag, min kastrat skulle bråka"tror jag" annars är jag ju ute efter en strilfri snygg hane med gott temperament, viktigt hanen kan vara med oss i familjen, för ha en instängd hane vill jag inte

/ Carina

svartpaddan
0

Hej!

Jag kanske skulle kunna vara intresserad av din hane. Nu har jag ju inte hunnit regirstrera något stamnamn ännu eftersom jag är alldeles färsk inom perseraveln. Jag har en hona som jag tänkt para nu i sommar eller till hösten. Hennes kull kommer då att bli den första i mitt katteri. Jag kommer att ansöka om stamnam och följa alla sveraks regler vad gäller uppfödning mm. Jag har varit i kontakt med ett par Mattar till trevliga hanar men jag har under tiden blivit mer och mer fundersam på om jag ska låna hane eller om jag ska köpa in en egen. Det vore därför intressant att komma i kontakt med dig för att få höra mer om din hane.

MVH Jenny

englagirl
0

#12 jag Pm:ar dig senare :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~