The KING is back,)
Äntligen är min kung Benji hemma igen! Det tog många timmar o några felkörningar men det var det värt!!!Han blev så glad över att se mig ign,satt i mitt knä stilla hela vägen från Mjölby hem!Nu går han här hemma som om han aldrg vart borta;9 Vi är så otroligt lyckliga allihop inte minst mina barn Millan o Oliver!!!!Ronja o han kände igen varann på en gång o började pussas,dottern Novah fräste åt han o såg skeptisk ut men hon har ju aldrig sett farsan sin förut
Ville bara dela av mig våran glädje till er!!!

Slutet gott allting gott
Grattis
Åh så kul för er
han ser fin o vit ut

Ja vad fin han är! Ser ut tycka allt är okej
Att dottern fräser är ju normalt, här kommer något nytt stort, men det går över fort
/ Carina
Så härligt att allt ordnade sig och han nu är hemma igen :-))
En riktigt söt kille också:-)
Hälsar Lotta P

Åh vad roligt att han fått komma hem igen! *gläds uppriktigt med er* Sååååå söt är han!!

Så skönt att allt löste sig
.
// Mia
// Mia

Vad kul att han kunde komma hem igen;)

Verkligen! Vi är såååå lyckliga;)

Men nu så har Ronja blivit hemsk mot benji helt plötsligt! Låter inte han närma sig mat eller vattenskålen o låter som en varulv???Hon som alltid varit den snällaste o lugnaste katten!!!Sen känner dom ju varann? Benji var ju här först men nu kanske hon vill bestämma över han då han vart borta o kanske tappat lite av rangordningen? Vad tror ni? Lillingen o Benji går bra ihop nu!!!
enligt mig så har många katter "kort minne" o Benji har ju varit borta såpass länge så det blir samma sak som en främmande katt för Ronja..eller så kan det vara i alla fall.
så nu är hon, än så länge, högst i rang hemma hos dig
o är hon dessutom dräktig så är hon ännu högre
men vi hoppas att det går bra snart
men det är i alla fall helt normalt beteende
Ge allt tid säger som Annki. Sedan har han nya dofter från det andra hennet som inte heller kanske är så okej.. Tålamod
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ta en handduk och gnugga katterna med den,så blandas dofterna,eller bada dem så de får neutral lukt alla,det brukar underlätta.

Tack snälla allihop!!!har knappt sovit inatt,har bara legat o tittat på ponken som är hemma igen;)han har varit borta i 3 månader…
#14…3 månader är lång tid för de
testa handduken som Bart skriver…
det hade jag gjort