Jippiee OT !!!!!!!
DET REGNAR !!!!!!!!!!
Hoppas hoppas hoippas det håller i sig någon timme nu så min tunna blir fylld 
Hälsar Lotta P som är överlycklig (lite galen, jag vet)

Hahahhahahahaa
Jag hoppas VERKLIGEN att det håller i sig hos dig….För här vill vi inte ha nått regn * LER *
Fast..tyvärr så har det börjat blåsa ordentligt…så det är väl på väg redan 
// Mia
// Mia

Kan ju säga jag kände samma Lotta då det blåste t och sen blev lite regn här i förmiddags, men det va så lite regn att inte ens blommorna fick vad de behövde
Nu skiner solen, men det blåser mkt
Och jag hade tänkt ha bra samvete med städa inne då det ändå regnar
Jag har övervåningen kvar, tagit tid då jag rensat i skåp och kistor mm i huset också
Nu går det uppåt iallafall, så jag blir klar o nöjd
/ Carina
Jippppiii här också..i morse 2 ml…=/ Nu har vi storm i stället..4 träd har fallit på vår gård…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Halv storm och åskskurar, gräsmattan är glad iallafall.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Inget regn i Göteborg, men däremot blåst. Naturligtvis så är det motvind att cykla hem i men hem kommer man alltid.
/Ingela
Nu är det verkligen storm här…jisses… vilket konstigt väder… Först en rejäl torka..sedan 2 ml droppar sedan storm…hm..
Ett 5.e träd föll nu på gränsen till grannens mark…vågar man sova lugnt i natt tro..vi har så många träd precis vid huset…bor mitt i skogen..
Blåste lufte hela Johannas hängmatta i Järn..väger bly.. en stor kruka full av jord…som jag måste be Peter Flytta åt mig..super tung…bara kastades i väg som ingenting..rätt ut på singlet…hm..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Kan ju berätta för er att det blev bara ca 7 eller kanske 8 ….droppar……..nej nej INTE ml utan DROPPAR !!!! SÅ så var det men den glädjen. Till saken hör att dom han med all sannorlikhet dunsta innan dom hunnit ner till backen också
………
/Lotta P

Kan säga att jag kom hem igår med nöd och näppe. På en plats var jag och många andra nära att blåsa omkull i kastbyn som kom.
I morse när jag vaknade var asfalten blöt och det fanns några vattenpölar på min något mindre blåsiga cykelväg till jobbet. Har ingen aning om hur mycket som kom i natt. Men jag kan inte komma ihåg att väderomslag tidigare har kommit tillsammans med storm.
En arbetskamrat till mig hade haft sin balkongdörr lite öppen när han gick till jobbet igår. När han kom hem stod den på vid gavel och han hade inte haft inbrott så det var blåsten som ställde till det.
/Ingela