Gomorron 11 Juni!!
Här är det fortfarande mulet med risk för mer regn… Ska snart iväg på jobbet sen har dotern fotbollsmatch ikväl (hoppas det håller uppe), imorgon är jag ledig!!
Ha en bra dag allihop!!

Godmorgon!
Sitter här med frukost:) Det är kallt, blåsigt, och har regnat lite sen ca 4 inatt.
Jag vaknade kl 3,15 av att det bankades på vår dörr, det va Tidningsbudet som meddelade det brann i vår Häck
Så vi fick tagit fram vattenslangen och leka brandmän mitt i natten. Det ligger barkmull i rabatterna, detta hade tagit eld, antagligen av en brinnande cigarett. Jag kände rök lukt hela kvällen igår, så även i natt, Men det brann på fler ställen i kommunen, så jag tänkte inte så mkt på det kom fr vår sida inatt, PHU! bilen stog där det brann värst, och vi sov precis ovan, tänk om inte denna gulliga kvinnan sett det, började regna efter vi släckt, men vem vet om det hjälpt
Ja nu ska jag snart med pojken min på skolavslutningen, synd de ska behöva ha så trist väder, vi har ju detta på skolgården, pojkens klass ska sjunga på scen
Ha en bra dag allihop!
/ Carina
God morgon från kalla å regningar Viskafors.
Det är sååå skönt det REGNAR ..Jiiipiii..
För en gång skull sitter jag med kofta å myser…så frusen..
Skall ta det lugnt i dag…ingen sorm kvar här…det är som bort blåst…hihihih
Jisses Carina..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon ni sångfåglar som varit uppe tidigt, ja här har det ju till och med agerats brandman…..hua…..det hade kunnat gå illa det. TUR att ni har ett förståndigt tidningbud Carina.
Här har det varit lite mer sovmorgon än vanligt, antagligen för att det REGNAT…ÄNTLIGEN…. men det har kommit sååå lite så det syns knappt i regnmätaren, den visar inte ens 1 mm och det är alldeles för lite för att inverka på växtligheten 
Idag ska jag hänga upp gardinerna i köket, det blev inte av igårkväll för jag var så trött efter att ha varit i kyrkan och tittat på 9:ornas avslutning. Kanske att jag ev tar en tur till Sura och lämnar in bakhjulet till min cykel också, har "bara" kört omkring med det i bilen i två veckor nu 
Ha en bra dag, trots att det regnar lite här och var, det är ju faktiskt en sån där dag då man får lite gjort inomhus som man bara inte orkar med när det är soligt och fint.
Hälsar Lotta P
godförmiddag från Trollhättan
15 grader, soligt men blåser lite..så det får nog bli en kofta i hammocken
Herregud Carina….vilken änglavakt ni hade…hade ju kunnat gå illa…pust
här ska inte göras nåt utöver det vanliga:)
chocko på dag 64
ha en bra dag alla