Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 680 ggr
Kittentotts
0

Kommer bli konstigt för Vanilla

Vi kommer låta vår Mårten få somna in i nästa vecka

Detta efter att nu fått reda på han har fel på sina tarmar, en lång tid har vi hållt på med prover o annat, han har haft problem med gå på lådan pga detta, vi trodde först detta skulle ge med sig, visste ju inte om felet då.

Mårten är nu 6 mån och detta är mkt jobbigt för oss, men tror att den som saknar honom mest kommer bli vår Vanilla, hans halvsyster, de sover ihop, tvättar varandra, leker ihop, ja allt!

Vårt önskemål av ny hane har ju funnits en längre tid, vi tittar och har även fått förslag, men helst hade vi velat ha en som kommit en bit så Vanilla får någon leka med, detta finns det inte så mkt av tyvärr

Det är ju också viktigt det känns bra för oss

Känns tungt tänka på alltGråterMen nu vet vi vad som väntar, och vi har pratat mkt hemma, finns inget göra mer!

/ Carina

SussiF
0

Usch! Vad jobbigt !

manbukten
0

Jätte tråkigt

OhFours
0

Vad tråkigt för er och för Vanilla. Många Tröstkramar ifrån mig.

/Helen

Annkis54
0

Usch vad tråkigt Carina
hoppas väntetiden kommer att gå fort nu, då ni har bestämt er för vad ni ska göra
det är ju den tiden som är värst…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

dexter
0

Ufffamej…ja jag vet hur du har det…sitter ganska färskt i mitt minne…!!!

Tröst kramisar från oss…..!!!

Millan1971
0

Tröstkramar från mig med!Gråter

Kittentotts
0

Tack för tröstkramar!

#4 Ja väntan är jobbig, men detta planeras så för vi båda ska kunna åka till vår goa veterinär som söver med narkos i varberg, jag vill inte ha det på annat vis, vill han somnar in bara, inte att det gör ontGråter Vi har tagit prover på honom för längesen, men nu fått reda på det sitter i tarmen, va så krångligt att jag inte riktigt orkade ta till mig det, han kommer ha detta i hela sitt liv, det är inget tänka på ett liv med problem hitta låda o allt

#5 Ja jag vet du va med om det nyss, skrev i din tråd då att vi med ska gå igenom detta, känns jobbigt!

Tack allihop för era tröstande ord!

/ Carina

Marita-L
0

Gråter

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Lider uppriktigt med dig och din familj!!!! Vet hur svårt sånt där är. Gråter Ibland måste man ta såna  svåra beslut trots att hjärta går sönder……men det är det bästa!

Skickar massor med STYRKEKRAMAR och TRÖSTKRAMAR!!!!!!!

Tessan73
0

Nämen usch vad jobbigt för er Carina, lider verkligen med er. Usch vad det är jobbigt när vi lär ta dessa beslut för våra små älsklingar. Tänker på dig o skickar massor med tröst o styrkekramar.

Kram Tessan

Bullan
0

Nä fy vad trist! Måste vara jättejobbigt att måsta ta ett sådant beslut på en så ung kisseGenerad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Sidentassen
0

VÄLDIGT tråkigt, men STARKT ändå, TRÖSTKRAMAR kommer här från mig, hoppas du känner dom  för dom är väl menta.

Vanilla kommer nog att klara detta, det är fantastiskt hur katter accepterar det som händer omkring dem. Men visst är det klokt att försöka hitta någon jämnårig, även om det är svårt. SÅ länge brukar ju inte de BRA katterna vara kvar…………

Lycka till önskar

Lotta P

Kittentotts
0

Känns jobbigt då han är så ung som du skriver Bullan, det är liksom inte meningen man ska behöva släcka ett liv som precis börjat, man kan ju inte förstå när han leker, gosar mm, när han klappar mig med tassen på kinden, men sen får man tänka om igen då han inte klarar gå på lådan, ca 6-10 ggr dag tar jag upp hans bajs, eftersom han inte behåller de länge i kroppen så blir han ju hungrig fort igen, så man bajsar, sen direkt för fylla på

Tack för dessa kramar

Ja Lotta det är nog så att Vanilla klarar det bättre än man tror, men jag är säker på denna pratglada tjejen kommer gå ropa som hon brukar då hon vill något el letar efter någon, tror därför en vän hade varit bra för henne. Nä att hitta en perfekt hane i den åldern jag letar efter 6-9 mån ca är nog inte det enklaste, yngre vet jag många, och har även fått erbjudanden, kanske blir jag tvungen ta detta. Men önskan är den vore något äldre, sen får vi se, är väl inte heller den kräsna av mig, vill ha en med gott sätt, det är viktigast

/ Carina

Bullan
0

#13 Nä, det är ju ohållbart att han ska måsta ha det så. Och bättre lär det ju inte bli då han växer och blir större. Han lär ju inte hinna ta åt sej all näring han behöver heller för att må bra. Låter som ett allvarligare tarmproblem. Ni tar nog helt rätt bestlut. Om än han är ung, så ska han ju kunna leva ett normalt liv. Och måsta bajsa ca 10ggr/dag, då kan man inte må så bra alls….om än det inte verkar så just nu på honom.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

miascharming
0

Lider mer er…TRÖSTKRAMAR

// Mia

Elisabet-E
0

Varmaste kramen till dig vännen, fy vad ledsen jag blir att läsa det här :-(((

Sitter i precis samma eländiga båt just nu med en katt som förmodligen kommer att sörja ihjäl sig. Känns urjobbigt att se henne lida så….

Vi får försöka slå våra kloka ihop och komma på sätt att muntra dem.

u-marklund
0

Nej så tråkigt för er. Men trösta er med att han inte kommer att må dåligt mer i sitt korta liv.

yadhayezibas
0

Sorgligt! Tröstkram!!

Mustang
0

Åhhh så sorgligt, fick nu gråt i halsen. Han som är sååå söt och vacker. Lille Mårten…… = (

Stor tröstkram till dig och familjen!

/Anne = (

Dockan
0

Carina,va jag blev ledsen när jag såg deta idag.Tänker på er alla.Lena

Hälsningar LENAGlad