Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 608 ggr
manbukten
0

barnbarn med katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick precis kort från barnbarnen som har soff gos. De är så fina tycker jag. Joel och Fiona helsyster till min Farina som ska ha bebbar snart och yngsta barnbarnet. Det syns att även värmen tar på de mindre.

De är så roligt att få kort datorn är en fantastisk uppfinning

Hoppas ni giller dem

Tessan73
0

Nämen oj vilken underbar bild, ohh vilket gulligt barnbarn  du har. //Tessan

Kittentotts
0

Dessa underbara barnbilder, finns inget goare! Och vilken gosig pojke du har till barnbarn, han ser så varm o go ut med kissen i famnen, som jag alltid säger: så orättvis jag inga barbarn får:))

/ Carina

englagirl
0

jättehärlig bild med barnbarnet snart somnandes på katten ser det ut som :-)))

Grattis till vackert barnbarn

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

så underbart gottit…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

manbukten
0

#1 -#4 Tack för era go ord. Farmor hjärtat sväller

#2 Kan du få få du med så småning om. Mina är fyra till antalet en tjej och tre killar.

Annkis54
0

jättemysig bild
#2..du får kanske ha några år till på nacken
äldsta dottern har väl annat för sig:) så du får kanske vänta på att nästa barn ska ge dig barnbarn.
just nu har jag 5 st…o 2 till på G
livets efterrätt sägs det:)
jag har faktiskt aldrig visat kort på mina så här kommer de

Annas 2 flickor till höger..Isabella o Felicia
Emmas son Kristoffer till vänster

Emmas andre son med Kristoffer o pappan
(är lat så jag tar kort från min hemsida)

gabriellas äldsta dotter Viktoria
det är Gabriella o Emma som har magar nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Sidentassen
0

Härliga bilder både från manbukten och Annki

Hälsar Lotta P

manbukten
0

#6 och #7 Tack Visst är det mysigt Annkis söt tjej.

Tessan73
0

Ohh vilka underbara barnbarn du har Annki,,,och fler på gång,,,underbart.

Kram

miascharming
0

Fina Barnbarn & bilder Skrattande

// Mia

Bart
0

Här är bilder på mina 3 yngsta barnbarn.(fast utan katt)Först Evelina 5år med lillasyster Isabelle snart 1 år nu i juli.och så Jennifer som fyller 5år i augusti.

Bart
0

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b0005ea1-5da6-44e4-995e-88e99dd694c0&Filename=Div bilder 07 028.jpg)

Bart
0

Kittentotts
0

#6 Men du har ju massa barnbarn:)) 5st och 2 på väg, jösses! Många julklappar o födelsedagar. Ska Emma ha 3e nu då? :))

Vänta o vänta säger alla till mig, sen säger dom att Jonas som nu är 20 år kommer säkert få först, mmm jag vet inte, men tjej har han alltid, men de byts så oftaFlörtjust nu är det Klara, mkt söt o rar

Anna är det ju som det är med, konståkning konståkning, jag har sagt jag är barnvakt medans hon är på isSkrattandekör o hämtar gärna hihi men icke, hon är 22år

Men sen har vi faktiskt johnnys som är stora 33 & 27 hjälper inte! Skrattande Lyckosar allihopa, vilka underbara barn, jag sitter gärna barnvakt

/ Carina

Annkis54
0

titta vilka fina barnbarn vi har…fler bilder…
#14..ja Emma är inne på sin 3:e nu
jag brukade säga till min barn att jag hoppas att de inte blir som mig..för då får jag 25 barnbarn hehe
(5 barn har jag alltså)
Men jag tror att kvoten NÄSTAN blir fylld  nu. Emma är nog nöjd sen. Anna ÄR nöjd med sina 2 o Gabbe kanske vill ha nån mer…o Sabine…jaaaa…jobbet går före just nu, fast hon är 27 år:)
OOOPPS Carina..jag hade igen aning om att era barn var så stora/gamla redan. Nu får du säga till på skarpen..barnbarn hitåt. De på perser iFokus har en massa :):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

#15 OOOPPS ja! Sa t Johnny igår vi får skaffa en tillFörvånadJa kom igen sa han vi börjar direktCoolNja det blir inga fler nu, de som finns kan ge oss att gosa med tycker jag, fast vi har vår lilla pojke, han ger oss mkt, nu är han snart 11år vår lilla Jimmy:

manbukten
0

#12 Jättesöta

#15 Du är för tokig fniss skaffa barn pga perser i fokus asg

Ellinor Johansson
0

Tack för att ni delar med er av dessa helt ljuvliga bilder på gulliga ungar och lurviga kissarGlad